Selvbygger/vintage Dag I Odense


Recommended Posts

Alt efter hvor sent det bliver, er det jo lidt tricky hvis folk kommer fra sjælland og jylland

 

Nicolaj og jeg snakker lige om, at det måske er mere sikkert med en søndag i forhold til risiko for spillejobs lørdag.

 

Men er det røv nederen med en søndag?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nicolaj og jeg snakker lige om, at det måske er mere sikkert med en søndag i forhold til risiko for spillejobs lørdag.

 

Men er det røv nederen med en søndag?

 

 

thjaaaaa havde da håbet lidt på en øl eller to :lol: Så syntes sgu en Søndag er en dårlig idé ! Så fiser folk også bare af tidligt fordi de skal hjem og på arbejde og sådan noget pjat :argh: Lad os nu gøre det ordentligt :)

 

 

 

Og JEG kommer selvfølgelig og står for det festlige indslag :lol:

 

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt med på at lørdag vil være aller sjovest!!! Men ikke for at være lyseslukker, men hvis der kommer et fedt spillejob den dag vi aftaler, ville jeg tage det, og det tror jeg også mange andre ville, så det var bare for at minimere risikoen....

 

ja det er jo det eivge problem.. søndag er mest risiko fri, men for os med alm. arbejde ved siden af kan det være lidt tricky.

 

men jeg er frisk på både lørdag og søndag.. om nødvendigt tar jeg en fridag om mandagen!! sgu!

Link til kommentar
Del på andre sites

ja det er jo det eivge problem.. søndag er mest risiko fri, men for os med alm. arbejde ved siden af kan det være lidt tricky.

 

men jeg er frisk på både lørdag og søndag.. om nødvendigt tar jeg en fridag om mandagen!! sgu!

 

 

Jig tilslutter mig Henriks tanke om både lørdag og søndag. Så kan man sandsynligvis komme en af ded;agene og mange vil kunne begge. Det må, et eller andet sted, være op til folks lyst og kalendere at dukke op.

 

Jeg stiller lokaler til rådighed og så fylder alle et eller andet i rammen. Meget/lidt. Det betyder ikke noget. Bare vi får chancen for, at nørde igennem

 

Nicolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

Jig tilslutter mig Henriks tanke om både lørdag og søndag. Så kan man sandsynligvis komme en af ded;agene og mange vil kunne begge. Det må, et eller andet sted, være op til folks lyst og kalendere at dukke op.

 

Jeg stiller lokaler til rådighed og så fylder alle et eller andet i rammen. Meget/lidt. Det betyder ikke noget. Bare vi får chancen for, at nørde igennem

 

Nicolaj

 

hvad gør vi med overnatning?.. er der nogle rum hvor man kan smide en luftmadras og sove?.. jeg er ikk til en dyt hvis jeg ikke får min nattesøvn... og jeg snorker som en hest!.. så er I advaret!

Link til kommentar
Del på andre sites

hvad gør vi med overnatning?.. er der nogle rum hvor man kan smide en luftmadras og sove?.. jeg er ikk til en dyt hvis jeg ikke får min nattesøvn... og jeg snorker som en hest!.. så er I advaret!

 

Hvis vi er henne i august, så er det vel varmt nok til at sove i telt.

Men det er jo lige om der er mulighed for det.

 

Men synes helt klart også ideen med lørdag-søndag er god. Så kan man i hvertfald komme een af dagene, hvis et spillejob skulle komme i vejen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis vi er henne i august, så er det vel varmt nok til at sove i telt.

Men det er jo lige om der er mulighed for det.

 

Men synes helt klart også ideen med lørdag-søndag er god. Så kan man i hvertfald komme een af dagene, hvis et spillejob skulle komme i vejen.

 

tit er der jo dog en del flere ting der skal løses hvis der er 2 dage, så måske vi ikke skal låse os på 2 dage endnu..

 

ved af erfaring at wc forhold, soveforhold, madforhold mm. lige pludselig bliver mere vigtigt.

bare så vi ikke gør det til en tungere opgave end at vores "arrangører" kan overkomme det uden at drukne i stress.

 

Jeg er naturligvis med på fordelene ved 2 dage også..

 

MEN det kan måske være svært at få folk til at komme begge dage.. f.eks. hvis vi skal lege med fræse bord osv, så er det ikk sikkert man orker lave det i 2 dage (dem dere har tingene med)... und so weiter

 

men det må folk jo lige melde ind på?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes, det kunne være super hyggeligt, hvis du kommer med som trommeslager og ikke som sælger! :-)

 

det var sgu egentlig meget godt formuleret.. +1

 

det skal bare være hyggeligt og uformelt.. en masse trommetosser samlet omkring trommer og alt det der er omkring dem.

 

Jeg tager en del hjemmebyg med.. minimum en håndfuld snares, og overvejer om jeg orker at ta mit Keller med.. tror jeg nu ikk, men måske en tom og en BD så folk kan prøve dem.

 

og så vil jeg nok assistere Grevens (René) med at fræse, plane og skære ned.. og hjælpe nybegyndere med hvordan de kan gøre det..

Link til kommentar
Del på andre sites

tit er der jo dog en del flere ting der skal løses hvis der er 2 dage, så måske vi ikke skal låse os på 2 dage endnu..

 

ved af erfaring at wc forhold, soveforhold, madforhold mm. lige pludselig bliver mere vigtigt.

bare så vi ikke gør det til en tungere opgave end at vores "arrangører" kan overkomme det uden at drukne i stress.

 

Jeg er naturligvis med på fordelene ved 2 dage også..

 

MEN det kan måske være svært at få folk til at komme begge dage.. f.eks. hvis vi skal lege med fræse bord osv, så er det ikk sikkert man orker lave det i 2 dage (dem dere har tingene med)... und so weiter

 

men det må folk jo lige melde ind på?

 

OVERNATNING???

 

"Det' ingen problem" - citat Kåre

 

Vi er på en skole og der er rig mulighed for, at benytte lokaler efter behov. Et til snorkerne, et til snakkerne og et til trommerne.. Mine trommer lyder altså bedst hvis de har fået deres nattesøvn!!

 

Med hensyn til mad, toiletter og lignende har vi fasciliteter der huser op mod hundrede feststemte lærere og hvad deraf følger. Jeg tænker indkøb af sandwich eller fælles madlavning i skolekøkkenet fra før krigens tid!!!

 

Det giver ikke stress.... Det der kan give stress, er at tænke på hvor længe der er til!

 

Har nok et '75 Ludwig Classic med der trænger til den kærligste hånd i verden! Og nok mit nycoatede Gretsch....wooooohooooooo!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

OVERNATNING???

 

"Det' ingen problem" - citat Kåre

 

Vi er på en skole og der er rig mulighed for, at benytte lokaler efter behov. Et til snorkerne, et til snakkerne og et til trommerne.. Mine trommer lyder altså bedst hvis de har fået deres nattesøvn!!

 

Med hensyn til mad, toiletter og lignende har vi fasciliteter der huser op mod hundrede feststemte lærere og hvad deraf følger. Jeg tænker indkøb af sandwich eller fælles madlavning i skolekøkkenet fra før krigens tid!!!

 

Det giver ikke stress.... Det der kan give stress, er at tænke på hvor længe der er til!

 

Har nok et '75 Ludwig Classic med der trænger til den kærligste hånd i verden! Og nok mit nycoatede Gretsch....wooooohooooooo!!!!

 

genial plan ;-)

 

Den lille Ludwig knægt, der skal nurses, tager du bare med.. så tager jeg kærlige hænder med(og sandpapir, file, olie, polish mm.).. hvis du tør :-)

 

Jeg kan i øvrigt godt færdes i et køkken mht. mad.. ganske god til gryderetter eller thai mad og lignende... bare der er potter og pander.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu