Hvilken Familiebil

Recommended Posts

Enig i V70.. den ville jeg bare ikke skrive da jeg gætter på Kenneth sætter benzinøkonomi højt.. og det er ikk liiiige Volvos stærke side.. men fed bil er det.. lidt for dyre i service men fede hvis de er i god stand.

Jeg fatter simpelthen ikke folk kører Berlingo. Synes det er en af de dårligste biler nogensinde. Jeg synes konceptet bag den er GENIALT, men selve bilen kører bare så RINGE...

Toyota Yaris Verso er en fantastisk bil!

Jeg fatter simpelthen ikke folk kører Berlingo. Synes det er en af de dårligste biler nogensinde. Jeg synes konceptet bag den er GENIALT, men selve bilen kører bare så RINGE...

den er billig.. og praktisk indrettet.. men ellers enig :argh:

Jeg er da glad for, andre osse synes, Yaris Verso er en god bil!

Fik desværre ingen respons på mit lille billede tidligere i denne tråd! :argh:

vh søren

Jeg er da glad for, andre osse synes, Yaris Verso er en god bil!

Fik desværre ingen respons på mit lille billede tidligere i denne tråd! :argh:

vh søren

Yaris verso er om ikke køn, så en skide god lille praktisk bil.. ingen tvivl om det!

... var ude for at se på brugte biler idag ... den første vi kiggede på, en Citroen C3, 07`, diesel, 90.000 km blev solgt :) mens vi var hjemme og drikke kaffe og tjekke priser ... og så blev vi jo nød til at købe en NY ... :-)

- gammel model men NY, for første gang i hele mit liv ... ved faktisk ikke mejet om den ... tror den er alufarvet metalic, med HDi dieselmotor ... ogsåén ... meen dieselmodor er bare for fedt ... ingen fedtspilleri med kobling - speeder ... bare slip kobling i tomgang opaf bakke og den trækker uden at gå istå ... det for lækkert ...

Fedt split bagsæde til 3 pax. midtsæde også ok ... isofix til de små ... osv osv. ... den glæder vi os til at hente ... og se ... og køre i ... på Fredag ... :D

- jo og så fik vi en "go" pris for den gamle ...