Det store messegalleri 2010


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Det tog sin tid at pløje de godt 700 billeder fra Frankfurt Musikmesse igennem. Men nu er der 541 tilbage, og de ligger alle klar til at blive vist frem.


Traditionen tro var kameraet med på Frankfurt Musikmesse. Der blev både taget billeder og skudt film. Billederne kan du se nu.

 

Som noget nyt er det muligt at se billederne som et stort slideshow. En rar detalje da du slipper for at klikke "næste" 540 gange.

 

Endvidere er der nu mulighed for at købe downloads, prints, musemåtter, puslespil, klistermærker, kaffekrus mv. af lige præcis de fotos du måtte have lyst til. Højreklik på det ønskede billede og vælg "Add to cart". Bemærk venligst at alle priser er i euro.

 

Sidst men ikke mindst er det muligt at kommentere på hvert enkelt af de 541 billeder, så gør endelig det!

 

events_010410_messegalleri10.jpg

 

Galleriet vil være komplet den 1. april 2010 kl. 2:30, og kan findes via linket herunder.

 

God fornøjelse!


http://gkompagny.zenfolio.com/musikmesse2010
Link til kommentar
Del på andre sites

Wow de Tama sæt er dælme noget af det flotteste jeg har set :-)

 

Må man spørge hvilket kamera og objektiv der er brugt til disse framragende billeder?

 

Sjovt spørgsmål, for lige præcis i år var det lidt af at forsøg. Jeg ville have noget bedre video med, og endte med at købe et lille Nikon D5000 med video for bare 4.500 kr. (inkl. et objektiv af hensyn til senere salg). Det viste at tage rigtig gode billeder, når bare jeg satte mit 11.000 kroners 17-55 2.8 glas foran. Jeg besluttede mig derfor for at lade mit kæmpe Nikon D200 med batterigreb blive hjemme i år - bare for at se om jeg kunne klare mig uden.

 

Dette bekræfter jo blot tesen om, at man skal købe så billigt et hus man kan nøjes med, og så bruge pengene på et godt objektiv :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Flotte flotte billeder! Det er en fed (bevidst?) detalje, at du har skudt eks. de tre Tama-lilletrommer på præcis samme måde, således at det næsten ligner den selv samme tromme, der så bare skifter karakteristika. Sjovt.

 

Det er et tilfælde. De stod på en lang række, og jeg skød dem bare 1-2-3 derudaf…

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for at du gider arbejdet med at dele med pøblen ... mejet flotte billeder ... :tu:

 

Billed no. 345 ... Pork Pie Lilletromme ... med en "øvfuld" af "Airvents" ... kan du huske om det er Det !!! ... - eller er det bare design gimmicks med "snydedimser"... ???

Link til kommentar
Del på andre sites

Lækre billeder..! Havde Paiste kun Alpha serien og den anden nye (kan ikke lige huske navnet) dernede?? :)

 

Og et andet spørgsmål.. Hvad hedder det der trommesæt der er på det sidste billede?? Det ligner et trommesæt sammensat af LP plader.. :tu:;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lækre billeder..! Havde Paiste kun Alpha serien og den anden nye (kan ikke lige huske navnet) dernede?? :)

 

Og et andet spørgsmål.. Hvad hedder det der trommesæt der er på det sidste billede?? Det ligner et trommesæt sammensat af LP plader.. :tu:;)

 

Paistes stand var skrumpet meget ind. De viste kun det du ser der, plus et stort Yamaha sæt med Alpha bækkener der drejede rundt. (Det kommer I til at se i den film jeg arbejder på).

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik jeg lige kværnet alle billederne sammen med mine tømmermænd. Jeg synes det er flot at du tager dig tiden til at sortere ligge dem op. Det må sgu være fedt at hoppe rundt der nede i 4 dage og glo på trommer.

 

Er der nogen der ved hvordan det ser ud med RMV i Europa? Har googlet, men det giver ikke det store resultat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tradition tro, fede billeder! :tu:

 

Hvor meget info har du på de forskellige ting? :)

 

Kunne godt tænke mig at høre lidt om denne Anatolian hat

 

Disse Masterworks bells - Også gerne dem man kan se her

 

Og til sidst, de bells man liiiige kan se i toppen af dette billede

 

Tusind tak ;)

 

Den hihat fra Anatolian er en "custom" ting der er lavet til Anders Meinhardt, og udstillet på messen.

 

De MasterWorks bells, er en hel række støbte klokker, som fås i hhv. blank og mat finish.

 

De sidste må jeg melde pas på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik jeg lige kværnet alle billederne sammen med mine tømmermænd. Jeg synes det er flot at du tager dig tiden til at sortere ligge dem op. Det må sgu være fedt at hoppe rundt der nede i 4 dage og glo på trommer.

 

Er der nogen der ved hvordan det ser ud med RMV i Europa? Har googlet, men det giver ikke det store resultat.

 

Ved ikke hvad de har gang i pt. på distributionsfronten, ved bare at der er andre distributører (i europa) der har følt sig lidt svigtet af dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik jeg lige kværnet alle billederne sammen med mine tømmermænd. Jeg synes det er flot at du tager dig tiden til at sortere ligge dem op. Det må sgu være fedt at hoppe rundt der nede i 4 dage og glo på trommer.

 

Er der nogen der ved hvordan det ser ud med RMV i Europa? Har googlet, men det giver ikke det store resultat.

Tak for chatten igår, Malte! Tømmermændene er vist på sin plads! :tu:

 

Jeg gad virkelig godt høre mere om ham Michael Paiste. Har han noget at gøre med Paiste eller hvad hulen er det for noget? Hans bækkener ligner godt nok noget rigtig lækkert feinschmecker-håndværk!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu