Pearl Masters Studio Extra


BendixBoogie

Recommended Posts

Ja der findes sæt uden "extra" ;).. det er de gamle betegnelser..

 

Extra var 6 ply kedlerne.. dvs. MRX eller BRX.. hvor dem uden Extra er 4 ply kedlerne.. MMX eller MBX (MBX = 4 ply birk med 4 ply birk re-rings blev kun lavet i 1993-96 såvidt jeg ved.. de er ret sjældne, hvorimod MMX jo blev lavet længe)

 

.. i dag laves de igen som MMP og BMP (4 ply hhv. maple og birk) og MRP og BRP (6 ply hhv. maple og birk)... de hedder bare ikke extra mere..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja der findes sæt uden "extra" ;).. det er de gamle betegnelser..

 

Extra var 6 ply kedlerne.. dvs. MRX eller BRX.. hvor dem uden Extra er 4 ply kedlerne.. MMX eller MBX (MBX = 4 ply birk med 4 ply birk re-rings blev kun lavet i 1993-96 såvidt jeg ved.. de er ret sjældne, hvorimod MMX jo blev lavet længe)

 

.. i dag laves de igen som MMP og BMP (4 ply hhv. maple og birk) og MRP og BRP (6 ply hhv. maple og birk)... de hedder bare ikke extra mere..

 

Så må de vel nærmest være BRX... De har i hvert fald ikke re-rings...

 

Nu bliver jeg sq nysgerrig, Henrik! Kan du se ud fra disse billeder helt præcis hvad det er for nogle?? http://picasaweb.google.dk/NickBendix/Drums?feat=directlink

Hvorfor skriver Pearl aldrig modellen på badge??

Link til kommentar
Del på andre sites

Så må de vel nærmest være BRX... De har i hvert fald ikke re-rings...

 

Nu bliver jeg sq nysgerrig, Henrik! Kan du se ud fra disse billeder helt præcis hvad det er for nogle?? http://picasaweb.google.dk/NickBendix/Drums?feat=directlink

Hvorfor skriver Pearl aldrig modellen på badge??

 

det er BRX.. vil jeg godt vædde en flaske rødvin på... 7,5 mm 6 lags birk kedler..

 

ja hvorfor faen de ikke skiver modelnavn på mere er en gåde.. tror de synes det lyder mere eksklusivt med smarte betegnelser som "Masters" eller "Reference" ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

ja hvorfor faen de ikke skiver modelnavn på mere er en gåde.. tror de synes det lyder mere eksklusivt med smarte betegnelser som "Masters" eller "Reference" ;)

 

På den anden side, så havde vi også noget at lave lørdag aften ;)

 

Tak for hjælpen champ ! :)

Redigeret af BendixBoogie
Link til kommentar
Del på andre sites

På den anden side, så havde vi også noget at lave lørdag aften ;)

 

Tak for hjælpen champ ! ;)

 

havde min mor på besøg, så det var en god anledning til at se travl ud og ikke snakke om hvad vi kunne fixe i haven i morgen eller sidste nyt fra jylland :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu