Brady 12x7


Jonas Haaf

Recommended Posts

Det er da den Slagtøjcentret havde stående i pænt lang tid og som de solgte i forb. med deres vilde udsalg for nogle måneder siden. Den har også været herhjemme på matriklen, men jeg syntes den var for hidsig. Til lykke, det er en fed tromme for den rette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Rene

 

Nej, den her er en århusianer :)

Det var lidt et sats, men mon ikke jeg får noget sjov ud af den når jeg lærer den at kende.

 

Kom lige til at kigge på din profil.

Vi har haft øvelokale samme sted for mere end 15 år siden, da jeg stadig boede i slagelse :tu:

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ikke 100% sikker. Tror han arbejder i drumcity ham der solgte den.

 

Jeg var en af de der selvfede fyre med langt hår der spillede chili peppers og living colour. Vi troede selv vi var gode. Jeg er siden blevet klogere :)

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Nåh sammen med Henrik, Anders G og Lars. Jeg kan nu godt huske at jeg i hvert fald syntes I var ret coole. Spillede du ikke også med Stine og Pernille? Jeg husker at jeg havde et demobånd (ja, et bånd) som jeg hørte om og om igen med både Henrik og derefter Pernille på voc.

Ja, jeg kan godt huske det. Vi syntes heller ikke der helt var nogen, der kunne nå os dengang :). Those were the days.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige præcis.

 

Lars, Anders og mig og så havde vi Henrik til Rock og Pernillle til Pop :)

 

Har ikke ikke spillet de sidste 8 år og er lige startet igen, sammen med bl.a. Lars og Johan på guitar, hvis du kan huske ham.

 

Det er svært at få det hele til at spille fra starten, og så har det fandme kostet mange penge at købe alt gear helt fra scratch.

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, dem kan jeg godt huske. Fedt. Jeg spillede jo selv med Henrik omkring det tidspunlt og kom til at spille med Pernille senere. Fede tider:-D.

 

Ja, man skal ikke sælge sit gear. Jeg købte mit sæt i 1992 og har så bare supleret med flere og flere toms og BD så jeg kan skifte lidt ud i størrelserne. Har nu også haft et Vistalite på et tidspunkt;-)

 

Hvad spiller I så nu?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu