Rexton ørepropper

Recommended Posts

Hej drenge!

Nu har jeg fået endelig overtalt min mor til at sponsorere et par formstøbte ørepropper og indtil videre er valget faldet på Rextons (har søgt lidt herinde og det virker som om de er gode til prisen, og dertil har min trommelærer anbefalet dem).

Men jeg har ikke kunne finde ud af hvor man kan bestille/købe dem, det kan selvfølgelig godt være at jeg er spadser til at bruge google, men jeg anmoder allernådigst om jeres hjælp.

Mvh Simon

Det er Siemens som har "overtaget" Rexton. Er vist efterhånden nogle år siden nu.

Mere info her:http://hearing.siemens.com/dk/hoerevaern/01-musik/Musik.jsp

Købte mine i den lokale Profil Optik (noget med de også forhandler høreapparater), hvor de tog aftryk af mine øre og 3 uger efter var propperne klar.

Skynd dig afsted!!!! De er simpelthen de lækreste høreværn at spille med. Og samtidig er der flere muligheder for dæmpning. Jeg har for det meste -9 db filter i mine.

Mvh.

Mads

Jeg har et spørgsmål jeg kan tilknytte emnet:

Under deres "pdf-info" står der "Tilbehør: In ear monitor" som en, men der er de 2 første linjer streget over, nogle der ved hvorfor? - Jeg overvejer nemlig nogle formstøbte in-ear monitors i god kvalitet! ;-)

Jeg har et spørgsmål jeg kan tilknytte emnet:

Under deres "pdf-info" står der "Tilbehør: In ear monitor" som en, men der er de 2 første linjer streget over, nogle der ved hvorfor? - Jeg overvejer nemlig nogle formstøbte in-ear monitors i god kvalitet! :doo:

Jeg tror det er fordi, man før i tiden kunne købe dem sammen med et sæt Shure in-ear til en OK pris.

Mine passer dog perfekt på de Ultimate Ears UE-SF5 jeg nogle gange bruger.