Vinnie Colaiuta / Jimmi Hendrix


ahlgreen

Recommended Posts

Nu kommer den bitre gamle mand:

Synes ikke at Vinnie (som jeg ellers har stor respekt for) passer til dette nummer. Nu er der i virkeligheden heller ikke mange der kan gå Mitch Mitchell i bedene.

Vinnie spiller jo fedt, men hans power og stil er bare bedre andre steder.

 

Men tak for klippet - Nikolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, der er jeg jo så fuldstændig uenig.. Jeg ville ikke hyre Vinnie til et Hendrix gig i 1970, men det take er et fedt skud på, hvordan verdens, måske, fedeste trommeslager ville spille det i dag. Synes det er fedt, at han ikke spiller Mitch op mellem ballerne.. :)

 

 

Nu kommer den bitre gamle mand:

Synes ikke at Vinnie (som jeg ellers har stor respekt for) passer til dette nummer. Nu er der i virkeligheden heller ikke mange der kan gå Mitch Mitchell i bedene.

Vinnie spiller jo fedt, men hans power og stil er bare bedre andre steder.

 

Men tak for klippet - Nikolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, der er jeg jo så fuldstændig uenig.. Jeg ville ikke hyre Vinnie til et Hendrix gig i 1970, men det take er et fedt skud på, hvordan verdens, måske, fedeste trommeslager ville spille det i dag. Synes det er fedt, at han ikke spiller Mitch op mellem ballerne.. :)

 

Jeg er enig i din pointe om at man ikke nødvændigvis skal forsøge at planke originalen. Jeg går i princippet ind for at man skal være tro over for sin egen stil - hvilket VC jo bestemt er i dette take.

Det harmonerer bare ikke i mine ører!

Og så er det jo heldigt at det gør i andres.... go' weekend

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er enig i din pointe om at man ikke nødvændigvis skal forsøge at planke originalen. Jeg går i princippet ind for at man skal være tro over for sin egen stil - hvilket VC jo bestemt er i dette take.

Det harmonerer bare ikke i mine ører!

Og så er det jo heldigt at det gør i andres.... go' weekend

 

 

Det er helt cool :) det var heller ikke noget angreb. Lige over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu