Lillebælt Halvmarathon


anders

Recommended Posts

Hey hey hey heeey!!!

Jeg var der! Ligesom de sidste 2 år.

Kom i mål på 1.44.50 . Så det er udemærket. Har næsten ikke fået trænet - fik en afbudsbillet.

 

Det var bare lidt koldt i år. De sidste to år har været sol og sommer. Yeah!

Link til kommentar
Del på andre sites

Samme her, men jeg havde skrevet musikken og spillede den da løbet blev skudt i gang (der var en masse trommer i) og det kunne have været sjovt hvis nogen havde hørt det og kunne give feed back. :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Samme her, men jeg havde skrevet musikken og spillede den da løbet blev skudt i gang (der var en masse trommer i) og det kunne have været sjovt hvis nogen havde hørt det og kunne give feed back. :doo:

 

Ej hvor fedt!. Det var lækker løbemusik! Var det dig på trommer?. Perc.spilleren var også sej!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Jeg var ikke til 1/2 marathon, men jeg har løbet Berlin marathon i 2008 og 2009. I år har jeg lige været i Hamburg og løbe men måtte udgå efter 23km p.g.a. gammel knæskade.

Jeg skal til Berlin igen til efteråret, og jeg kan kun sige at det er HELT singsygt hvor mange musikere der spiller på den 42,195 km rute!!!!

 

Hvis man har mulighed for det skal man tage til Berlin den weekend, det er helt sindsygt en fest! Der skal efter sigende være ca. 60 steder langs ruten hvor der er underholdning (jeg har ikke lige talt efter men det virker ikke ved siden af). Det er alt fra "one man bands" til big bands der spiller. Der bliver grillet/drukket øl og festet igennem den dag. Det er det fedeste løb at deltage i!!!!

 

Hilsen Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu