Front Logo !


cypress

Recommended Posts

Hej derude.

 

Ved at være et stykke tid siden jeg har skrever herinde, men jeg står med et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med :tu:

 

Jeg er lige kommet i nyt band, og skal derfor nu have lavet mit eget stortromme logo. Hvor kan man få det lavet, og hvad koster det evt. og leveringstid osv.

 

På forhånd tak.

 

Mvh. Thomas Ebdrup

Link til kommentar
Del på andre sites

logocut.dk.. Jess er super flink, hurtig og BILLIG!!

 

men det er vist nok begrænset til en-farvet.. hvis du skal bruge mere avancerede ting, er det nok ikk der.. men du kan jo spørge ham.

 

Jeg har fået i 2 farver, og jeg tror også han kan flere farver.. Det bliver naturligvis dyrer, men jeg har fået hvid og rød på samme :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har fået i 2 farver, og jeg tror også han kan flere farver.. Det bliver naturligvis dyrer, men jeg har fået hvid og rød på samme :-)

 

ok!.. cool..

 

men billig er han!!.. fik 3 vintage logos + 2 BD stickers for 400 inkl. porto!!!.. HELT vildt billigt!!

 

kan kun anbefale ham!!

 

og så er han hurtig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik lavet to af det her for 200,- inkl. porto. Det er svæt at se, men fonten er baseret på prikker og der er 890 stk. i hvert logo, så et stk skæremaskine på overarbejde.

Jaysea er høj klasse.

 

Nimbas

23808_349751038978_52863438978_3502190_1718100_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Og man må håbe at han ser denne tråd, hvor vi jo nærmest skamroser ham.. Men.. Han er altså også svær at sige noget negativt om..

 

Jeg ringede til ham, spurgte hvad der var muligt.. Sendte ham en mail med vores logo i en photoshop fil i høj oplæsning.. 2 timer senere modtager jeg en mail retur med et billede af hvordan mærkatet vil se ud på min tromme - i rigtigt størrelsesforhold, naturligvis... Mærket skal jo passe til den 22" det skulle sidde på.

 

Så var det sådan set bare at bekræfte ordren, overføre pengene og næste dag hilse på postbudet og nyde resultatet.. Proffesionel og personlig service.. Super!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg undrer mig lige.. dræber de ikke frontskindet fuldstændig?

Det virker ikke sådan. Jeg kan i hvert fald ikke høre forskel på før og efter. Men igen - jeg spiller primært heavy, og tone i stortrommerne er knap så vigtigt. Desuden kører jeg med triggers.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker ikke sådan. Jeg kan i hvert fald ikke høre forskel på før og efter. Men igen - jeg spiller primært heavy, og tone i stortrommerne er knap så vigtigt. Desuden kører jeg med triggers.

 

dem jeg har hørt de dræber det ikk helt.. Men hvis man normalt spiller med f.eks. PS3 på fronten, så skal man nok bruge ambassador i stedet

 

OG så skal folien på uden lufthuller, for de dæmper meget..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu