Aftaler På Den Blå Avis


Jonas Haaf

Recommended Posts

http://www.dba.dk/baekken-paiste-siljen-flere/id-66588849/

 

Havde aftalt at hente dette Formula 602 i eftermiddag, men så solgte sælger til en anden og glemte at fortælle mig det. fandt kun ud af det fordi jeg ringede for at tjekker noget.

 

Fandme surt når folk ikke holder aftale.

 

Hvis der er en af jer der har købt det, så tilykke.

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ej hvor træls, kan godt forstå du er sur over det!

Vil jeg sku også være!

 

 

- Du skulle næsten fortælle ham hvor sur og gal du på ham, for det er ikke rimeligt over for dig, især når du bød først på tingen :)

 

 

Håber stadigvæk der er andre som har det du skal bruge :tu:

 

Good Luck (:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er alt for dårlig stil. Uanset hvad det drejer sig om skal man holde sit ord. Man bliver da virkelig irriteret når man har sat sig op på at handle og sælger så bare vælger at bryde sit ord.

 

Jeg har selv oplevet noget lignende. Godt nok kun skind, pedal og andre småting, men hver gang føler man sig bare så dum når man sidder med netbank åben og spørger til folks bankoplysninger og de så bare siger: "øøh bøh, nåeh nej den solgte jeg til en anden for 10 min. siden"

 

Men der er nok desværre ikke så meget at gøre ved det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ikke han er særlig gammel sælger?. eller så er han bare virkelig dårlig til at stave. produktsjon? belede? og enu biliger?. altså det kan jo godt være han bare ikke er så god til at stave så skidt pyt med det. men kunne det ikke være at det var en eller anden lille gut?

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare lige et heads up. HOLD JER FRA HAM SÆLGEREN!

 

Jeg lavede en aftale med ham igår (og det kan så ikke være mig som har overbudt dig, for jeg bød prisen)... Og desværre først ser det her nu.

 

Men i bund og grund lød aftalen på at jeg skulle ud og kigge på bækkenerne idag, når jeg havde fri fra arbejde. Vi aftaler det over sms og så ringer jeg for at bekræfte det ved ca 11-12 tiden idag. Ingen problem, jeg skulle lige slå på tråden når jeg var der. Jeg ringede dog lige efter igen for at være sikker på adressen, da jeg der ligger en del haveforeninger i området, men der kunne han knapt huske vi havde talt sammen.... (WHAT... Det var 3 minutter siden vi havde talt sammen sidst)

Den kolinihave han hang ud i var ca 1km fra mit arbejde, så jeg sprang på cyklen da jeg havde fri for halvanden time siden.

 

Da jeg så havde futtet rundt i den skide koloni i et kvarters tid og endeligt fundet stedet ringer jeg til ham igen. Han lyder helt rundt på gulvet og måske endnu mere skæv end før.

Nå, men hvorom alt er, så var han der ikke og han brokkede sig over at jeg ikke havde ringet før jeg var der... Øh jo, jeg leder lige efter nummeret, så jeg er der ikke helt endnu - havde sagt at jeg arbejdede tæt på.

Vi havde aftalt at vi skulle jamme sammen en times tid, så kunne han slå lidt af prisen... herre jemini, de var ikke dyre i forvejen, men det er jo altid rart at spare en skilling når damen alligevel var på arbejde. Men den aftale havde han også glemt alt om.

 

Han forklarer også over telefonen at han ikke vil sælge bækkenerne til den pris, for en kammerat har forklaret ham at de var over 3000 værd pr stk fra... Super. Jeg sagde farvel og ønskede ham held og lykke med salget. (hvis han kan sælge dem til den pris, må han også godt sælge et par af mine bækkener)

 

Men hvad har jeg fået ud af det? Absolut ingenting udover noget motion på cyklen på en hullet grusvej.

 

Gør jer selv den tjeneste at lade være med at bruge energi på ham.

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Jeg forstår jeres frustration over ikke at få de varer, I synes I har aftalt at købe - meeen:

 

Helt ærligt - 602 og 2002-bækkener til 200 kr. stykket?

 

På én eller anden måde er det vel næsten heller ikke rimeligt at tage den slags sager til så små penge? Skal man ikke være fair og betale noget der minder om prisen - ihvertfald hvis man bagefter vil klage over at være blevet overbudt?

 

 

(Og jeg siger det måske fordi det ikke er mig, det er gået ud over....)

 

 

Venligst

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

De koster ikke 200 som man kunne tro, men 800. Man skal bare lige tyde det.

 

Men ingen sætter ting til salg på den blå, som man regner med at få for det. Jeg satser da altid lige på at handle det 15-20 procent ned.

 

Så ja, det ville være billige bækkener.

Redigeret af kajak
Link til kommentar
Del på andre sites

Minder mig om den fyr der havde luret en god handel af på DBA.dk hvor en havde "vundet" med et bud.

 

Så havde han taget ned til sælger og angivet den anden fyrs navn, og så fik han tingene til billige penge istedet :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Minder mig om den fyr der havde luret en god handel af på DBA.dk hvor en havde "vundet" med et bud.

 

Så havde han taget ned til sælger og angivet den anden fyrs navn, og så fik han tingene til billige penge istedet :)

 

Jeg skal lige høre; hylder du, at ham gutten udgav sig for at være en anden? I den sammenhang er det da nemlig alt for latterligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal lige høre; hylder du, at ham gutten udgav sig for at være en anden? I den sammenhang er det da nemlig alt for latterligt

 

 

Nej, hylder ham ikke, men synes bare det var en anderledes og snu metode..

 

...Men kan det nu passe at han rent faktisk HED det samme fornavn som den anden? Kan ikke huske det helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Præcis Jesper! :-)

Nu vi snakker dårlig stil, jeg mener jeg har skrevet en pm til dig om at du nok skulle overveje at korte din signatur ned. Nu skriver jeg det sgu bare her.. No bad feelings, men se nu bare at få det gjort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu