8 Reasons Why God Hates Denmark!


♪ Magnus ♪

Recommended Posts

Jeg fik dette link af en ven og synes lige jeg ville dele det med jer.

 

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvem der er seriøse inde på det forum.

 

http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?p=528824

 

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. :-):-):)

 

Men det er rigtig underholdende når danskerne begynder at skrive derinde.

Redigeret af ♪ Magnus ♪
Link til kommentar
Del på andre sites

En eller anden hævder at vores største helt EVER er Gayowulf?? Hvem er Gayowulf?? :P

 

Hold kæft en grinern tråd.. Specielt den sidste post hvor en eller anden tosse skriver "I can't see any difference." på det finske og danske flag.. :-)

 

Fuck de er dumme... Og Pippi Långstrump og Lego er da de fedeste... Fuck en fed side... Tak for den! :):-):)

Link til kommentar
Del på andre sites

Øv.. Er ked af at det ikke er en rigtig seriøs hjemmeside.. Var ellers tæt på at lave en profil, for det er da genial underholdning. Der er simpelthen ikke noget mere morsomt en fanatiske kristne.

Link til kommentar
Del på andre sites

De skulle måske have skruet en tand ned for den med gederne, hvis den skulle være til at tro på. Hehe, som om det skulle være okay at voldtage, hvis bare man giftede sig med offeret.? Det ville da virkelig være stockholm syndrom fra offerets side!

Men ja, religiøse er jo som regel ikke rigtig kloge;)

Link til kommentar
Del på andre sites

I don't know why King Diamond was left off the list.

 

He has influenced more than one generation of satanic heavy metallers. King Diamond has been exporting his satanic messages to the United States and other countries for over thirty years. Why this music hasn't been banned yet I have no idea.

:):lol: :lol: :lol: :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold kæft en grinern tråd.. Specielt den sidste post hvor en eller anden tosse skriver "I can't see any difference." på det finske og danske flag.. ;)

 

den! :) :) :D

 

Sidste post? Den fortsætter i 92 sider! Det kan godt være, det er en jokeside, men de tager den da godt nok ud, må man sige!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu