Noble & Cooley Snare


Jonas Dam

Recommended Posts

Hey folkens :)

 

Jeg ved nogle herinde kender til Noble & Cooley og jeg leder derfor efter nogle svar.

 

En bekendt vil gerne sælge mig en bronze-snare hvor kedlen efter sigende skulle være en custom Noble & Cooley - Der er dog hverken badge eller noget indgraveret i trommen.

 

Kan det virkeligt passe der ikke bliver lavet noget serie-nr., eller noget som helst på deres kedler så man kan finde mere info?

 

Den lyder helt vildt fedt, den er ca. 5 år gammel og skulle have kostet 23K fra ny - jeg kender praktisk talt intet til firmaet eller deres priser og kvalitet, men taget i betragtning at han vil sælge den til mig for under 5K nu vil jeg lige høre jer ad? - Udover dette kan jeg fortælle at den har støbte reifer, pearl seiding-system og en smule rust på kedlen.

 

- Lige et hurtigt spørgsmål oveni, hvordan ligger bronze normalt prismæssigt som materiale?

 

På forhånd tak for hjælpen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en Noble & Cooley piccolo lilletromme, ganske vist i træ.

 

N&C plejer at være meget stolte af deres seiding system, som er super fedt, når det er justeret.

Hvis der er Pearl seiding på, så tror jeg ikke at det er en autentisk N&C.

 

Mvh.

Peter S.

Link til kommentar
Del på andre sites

Billeder ville klartvære optimalt, men jeg lige været oppe og kigge på den igår, og når jeg har kigget og prøvet osv. virker det meget mærkeligt at komme og bede om billeder bagefter, såh..

 

Men det jeg tænker mest over er også at jeg aldrig har hørt om eller set en Noble & Cooley snare uden deres badge og slet ikke uden deres eget seiding-system med deres logo på!

 

Tak for svar :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Billeder ville klartvære optimalt, men jeg lige været oppe og kigge på den igår, og når jeg har kigget og prøvet osv. virker det meget mærkeligt at komme og bede om billeder bagefter, såh..

 

Men det jeg tænker mest over er også at jeg aldrig har hørt om eller set en Noble & Cooley snare uden deres badge og slet ikke uden deres eget seiding-system med deres logo på!

 

Tak for svar :tu:

 

præcis!... ALLE N&C snares har deres eget seiding system!.. med logo på og det hele.. lavet i massiv messing, og som andre har sagt, noget de er meget stolte af.

 

så hvis det er Pearl, så er det ikke en original N&C og derfor meget svært at vurdere prisen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu