Hvorfor Kan Jeg Ikke Vedhæfte Billeder Mere?


jonaslind

Recommended Posts

Hey

 

I de sidste par indlæg, har jeg ikke kunnet vedhæfte billeder.

Jeg får at vide, at jeg har brugt 1,96 mb af 1.95 mb?!?

 

Har jeg lavet for mange vedhæftninger tidligere, eller er der en eller anden grænse for, hvor mange billeduploads man kan have på forummet?

 

Mvh

Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det ser ud til du har overskredet grænsen. Så er det enten at slette tidligere uploads eller gå i gang med at bruge eksterne hosts. Det kan være photobucket.com, gratisimage.dk eller hvad du selv foretrækker. Når du så har uploadet dit billede der kopierer du så adressen til billedet og sætter ind i et billed-tag i den tråd du måtte ønske. Der ligger flere guides her på ts.dk der forklarer nærmere. Tag en søger og held og lykke :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det ser ud til du har overskredet grænsen. Så er det enten at slette tidligere uploads eller gå i gang med at bruge eksterne hosts. Det kan være photobucket.com, gratisimage.dk eller hvad du selv foretrækker. Når du så har uploadet dit billede der kopierer du så adressen til billedet og sætter ind i et billed-tag i den tråd du måtte ønske. Der ligger flere guides her på ts.dk der forklarer nærmere. Tag en søger og held og lykke :)

 

 

Tak for svaret.

Jeg har nu slettet gamle tråde med billeder, og nu kan jeg igen vedhæfte billeder.

Link til kommentar
Del på andre sites

... eller hvis du går op i "Kontrolpanel" (herover lidt til højre for midt ) ... så kan du derinde "styre" dine vedhæftninger ... og få overblikket ... :)

 

 

Det var da super smart.

Tak for tippet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er noget nemmere bare at hoste billeder et eller andet sted, så slipper du for at skulle holde øje med noget som helst

 

 

Ja det har jeg også indset. Har lavet en konto hos gratisimage.dk, så det er ingen problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv dropbox....det er klart det vildeste. Gratis 3 GB konto som kan bruges til ALT!

Ja det har jeg også indset. Har lavet en konto hos gratisimage.dk, så det er ingen problem.
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu