Lidt Videohalløj.


Metalblast

Recommended Posts

Ja du spiller fint...

 

Men jeg forstår simpelthen ikke lyden på storetrommen. Den lyder efter mine ører overhovedet ikke som en storetromme (ja eller overhovedet en tromme), jeg kan ikke hører noget bund overhovedet i den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja du spiller fint...

 

Men jeg forstår simpelthen ikke lyden på storetrommen. Den lyder efter mine ører overhovedet ikke som en storetromme (ja eller overhovedet en tromme), jeg kan ikke hører noget bund overhovedet i den.

 

 

Da det ikke er noget der skulle bruges til noget seriøst, er der heller ikke brugt ret lang tid på at mixe det, så storetrommelyden er bare en sample lyd, og ja den er sgu ret tynd og ikke særlig fed. men den var fin nok til det her. Så derfor lyder den ret kunstig.

 

MVH

 

Kim

Link til kommentar
Del på andre sites

Det sidder jo præcis som det skal :rock: Dine tønder lyder sgu fedt - er der også sample på lilletrommen?

 

 

Takker :) Jeg ved faktisk ikke om det er et sample, jeg var ikke med til at mixe det. Men tror det er en blanding af min egen og et sample.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder flot og hurtigt :hmm:

 

Men jeg bliver nødt til at spørge om noget jeg aldrig har forstået; hvorfor handskerne?!

 

 

Jeg har for nyligt været så heldig at få spons fra Ahead stikker, og de bliver utroligt glatte når man sveder, pga at det jo er alu man holder ved, så derfor har jeg valgt at give handskerne en chance. Det er sådan lidt 80´er brian, jeg ved det godt..Hehe :)

 

Kim

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

fedt spillet :-)

 

mht. BD'en så kan jeg virkelig godt lide når der er et seriøst "kick" i lyden, men den skal stadig også lyde som en stortromme. men når det naturligvis bare er en "show-off" video så er det jo en meget god ting med sådan en click lyd, for så kan man høre hvor tight du egentlig er :D

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu