Verdens Sjoveste Kommentator


Hasselhoff

Recommended Posts

Hmm.. eller dummeste :rock:

Jeg synes sku ikke han er sjov..

Kan høre at det er ret vigtigt at understrege at det sjove består i kommentarene og manglen på intelligens fra kommentatorens side.

 

Jeg har i øvrigt lige set i nyhederne, at LFA overvejer at køre en sag imod ham/den station han kommenterede kampen for.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan høre at det er ret vigtigt at understrege at det sjove består i kommentarene og manglen på intelligens fra kommentatorens side.

 

Jeg har i øvrigt lige set i nyhederne, at LFA overvejer at køre en sag imod ham/den station han kommenterede kampen for.

 

 

Ja vi kan hurtig blive enige om at det ikke er ham der har opfundet dybe tallerken :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Minder mig om Politistationen på Tv3 - En hamrende beruset mand bliver stoppet i bilen og politiet siger til ham på vej til politigårde, "mon ikke du skulle have taget bussen?", hvor efter den berusede spritbillist svarer ".. Naah, så skulle det da lige have været antabusen, muha."

Link til kommentar
Del på andre sites

Minder mig om Politistationen på Tv3 - En hamrende beruset mand bliver stoppet i bilen og politiet siger til ham på vej til politigårde, "mon ikke du skulle have taget bussen?", hvor efter den berusede spritbillist svarer ".. Naah, så skulle det da lige have været antabusen, muha."

I forhold til hans tilstand syntes jeg faktisk den var ret skarp! :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu