Nyt Øvelokale :( :( :(


kristian riege

Recommended Posts

Hey Alle sammen.

 

jeg er hved at finde et nyt øvelokale til et sindsygt stort trommesæt. Det gør jeg fordi jeg idag opdagede et kæmpe hak i min stortromme :tu:

 

Så jeg vil spørge dig om i kender et nogenlunde godt øvelokale et eller andet sted i københvans omegen som kostjer1000-1200 om måneden ? ( et rum kun til mig )

 

jeg har næsten ridser på alle mine trommer pga folk rykker på dem hele tiden, de er ligeglade. Men et helt hak i stortrommen er lige i overkandten

 

håber i forstår min situration :tu:

 

Varme hilsner fra Kristian.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Alle sammen.

 

jeg er hved at finde et nyt øvelokale til et sindsygt stort trommesæt. Det gør jeg fordi jeg idag opdagede et kæmpe hak i min stortromme :tu:

 

Så jeg vil spørge dig om i kender et nogenlunde godt øvelokale et eller andet sted i københvans omegen som kostjer1000-1200 om måneden ? ( et rum kun til mig )

 

jeg har næsten ridser på alle mine trommer pga folk rykker på dem hele tiden, de er ligeglade. Men et helt hak i stortrommen er lige i overkandten

 

håber i forstår min situration :tu:

 

Varme hilsner fra Kristian.

 

...bare lige så vi er enige om hvad der er stort og ikke er....

 

Mht. at få skrammer og ridser i trommerne, så tror jeg du skal finde et lokale for dig selv. Det er den eneste måde du kan undgå det 100%. Og dem er der nok af....hvis man altså vil betale for det.

TERRY_BOZZIO_DRUMSET.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

...bare lige så vi er enige om hvad der er stort og ikke er....

 

Mht. at få skrammer og ridser i trommerne, så tror jeg du skal finde et lokale for dig selv. Det er den eneste måde du kan undgå det 100%. Og dem er der nok af....hvis man altså vil betale for det.

 

Ja det er jo lige det med betalingen. men 15 er da et okay stort trommesæt.

jeg har 1000-1200 at gøre godt med, pr måned

Link til kommentar
Del på andre sites

ja og nej. der er i samme lokale, men folk har flyttet det over i et meget lille hjørne. så min 14 tam og 20 gong og 22 stortromme er tage væk fra sættet :8

 

Så hvad er det? 3 stortrommer? Hvad er størrelserne, bare så vi har størrelses formatet på plads :P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu