Verdens Bedste Tromme Solo


don rasmussen

Recommended Posts

Hehe så må DEN HER da vinde i din kategori. Se den fra start til slut. Nipples og lol i samme film, epic!

 

 

EPIC!!!!!!

 

Hun er sgu da ikke for klog - kan hun ikke se den kæmpe reol komme tættere og tættere på?

 

De er skøre, de romere - sorry Albanere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja ok, godt nok er Aaron en dygtig fyr, men han får nok svært ved at hamle op med Albaneren i underholdningsværdi...

 

:)

 

 

Ja der skal meget til at slå en fail mavedanser/stripper i underholdningsværdi.

 

Men han er hurtig - dog synes jeg ikke om lyden på hans tammer.

Men sådan er vi jo forskellige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ville ønske at ham Aaron en dag kunne lave et clip uden backing beat. Hans fills lyder af meget mere fordi der kører et beat oven i mixet, og jeg tror det snyder lidt. Men han har sgu en fed tilgang til beats :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year senere...

Bare for at komme tilbage til sporet i denne tråd, så må det vel være en smags sag. Ligesom "verdens bedste trommeslager". Og "verdens bedste" er jeg sku blevet for gammel (og måske klog) til at lege med på. Det er det samme som at sige: hvilken kage smager bedst? Hmmm. nogle kan lide jordbær mens andre ikke kan. Men flash bare nogle fede soloer. Der er altid fedt at se noget nyt. Men der bliver bare aldrig en "verdens bedste" i min verden.

 

Hilsen den gamle og sure Mr. Moth :(

Link til kommentar
Del på andre sites

En forespørgsel: En jazz solo. Husker ikke så meget fra den, men der var en ts'er der brugte et lille klip fra soloen i sit avatar (uden lyd :) )!

 

Hvem var det og hvad hed nummeret!? Den solo var for vild!

 

Peace!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites



jeg synes at ham her spiller for fedt 3Dwink.gif
(det er mig selv, hvis nogle skulle være i tvivl.......)

Ej men back on track.. så er det meget forskelligt hvad der gør en trommesolo fed for mig..

Jeg tror også man går igennem flere forskellige stadier som trommeslager..

i starten blir man nok lidt nemmere imponeret over fart og hurtige licks..
så kommer der måske lidt mere fokus på "det fede groove"
og for mit vedkommende er jeg nu meget optaget af skæve taktarter, og sådan lidt mere tekniske ting..

men ja helt sikkert, lad os få smidt nogle videoklip op..
Jeg kan personligt ret godt lide det klip her:




måske ikke som sådan en solo, men han spiller nogle fede ting :)
Link til kommentar
Del på andre sites

 

jeg synes at ham her spiller for fedt 3Dwink.gif

(det er mig selv, hvis nogle skulle være i tvivl.......)

 

Ej men back on track.. så er det meget forskelligt hvad der gør en trommesolo fed for mig..

 

Jeg tror også man går igennem flere forskellige stadier som trommeslager..

 

i starten blir man nok lidt nemmere imponeret over fart og hurtige licks..

så kommer der måske lidt mere fokus på "det fede groove"

og for mit vedkommende er jeg nu meget optaget af skæve taktarter, og sådan lidt mere tekniske ting..

 

men ja helt sikkert, lad os få smidt nogle videoklip op..

Jeg kan personligt ret godt lide det klip her:

 

 

 

måske ikke som sådan en solo, men han spiller nogle fede ting :)

 

Tak for videoerne. Måske er Mike Johnston en lille smule bedre end dig, men kun lidt. :hmm: Fede,fede ting han viser. Jeg blev lige nøde til at se de 4 takter ved 3:03. WOW.. Skal lige se dem igen og igen.

 

Og du har ret i at man som trommeslager går gennem nogle faser. Og jeg er nok kommet til groove fasen (læs modenhed eller "jeg ved at jeg ikke har tid til at forbedre min teknik ret meget mere, så jeg dropper blæret og begynder at lytte til hvad de andre i bandet laver").

Redigeret af Mr. Moth
  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Og du har ret i at man som trommeslager går gennem nogle faser. Og jeg er nok kommet til groove fasen (læs modenhed eller "jeg ved at jeg ikke har tid til at forbedre min teknik ret meget mere, så jeg dropper blæret og begynder at lytte til hvad de andre i bandet laver").

+1 til det! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu