Hjælp Converter Til Musik Video !


ahlgreen

Recommended Posts

Hej Alle

 

jeg står skal have conveteret nogle video optagelse af vores band om fra mpeg format til avi

så jeg kan redigere dem i windows movie maker:-) og jeg kan også sagtens finde nogen der virker, men

de efterlader allesammen det her kendte vandmærke på videoen!! findes der nogle lovlige free downloads converter programmer som ikke efterlade det mærke og som er nemme at bruge har ledt og ledt men uden hæld, eller kan man feks. købe en cd et sted med sådan et program.

 

håber på lidt hjælp er snart ved at gå afmok over at side og finder programmer for at slette dem igen

på min computer!!!

 

På forhånd tak

 

søren Ahlgreen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej madl

 

Tak for svar, jeg har faktisk vlc player og den kan også sagtens spille mine videoer og der er også en converter i men den vil ikke verken åbne mine vidoer eller noget, jeg ved sku hvad der sker!!

så jeg skal finde en anden converter der bare kan laver videon om til avi så jeg kan redigere den i movie maker!!

 

tak for svar :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv evt at lægge dem op på adrive.com (lav en konto), så vil jeg gerne se om jeg kan. Det handler om at give de rigtige 'suffikser' og lave de rigtige videofil/lydfil-kombinationer...

Lidt indviklet, men den plejer at kunne :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej tak for svar igen:-) jeg prøver lige om jeg kan finde ud af det!!, skal dog afsted på lidt lejr nu så bliver først om et par dage jeg får tid, men lidt surt at den avs vidoe conveter efterlader vandmærke for den er så nem at bruge!!

 

Men mange tak for hjælpen:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu