Lauszus 6 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Hej allesammen Ja, som titlen fortæller jer spiller jeg en håndfuld koncerter med mine to bands i august og september, som jeg da lige vil gøre lidt reklame for herinde Genrerne er henholdsvis progressiv død(100 Knives Inside) og noget moderne thrash/heavy(Hear the Fear). Datoer med 100 Knives Inside: 13. august - Rockstjernen, Herning. Her holder vi releaseparty for vores kommende EP "Moral Fabrication", og derfor har vi sørget for gratis adgang og en masse andet gøgl Vi får support fra fynboerne i Clockwork Protocol. 21. august - DAMPF, Fredericia, med Levitation, Magtesløs og Wecanwalkonwatertoo + endnu et band TBA. Vi headliner. 27. august - Esbjerg koncerten, med Selah, Magtesløs, Unseen Faith og Devour the Demigod. Vi headliner. 28. august - Riamuf, Ribe, med Invisius, Aphyxion og Mordax. Ditto med Hear the Fear: 14. august - Day of Decay festival, Aalborg. Med en lang række udenlandske og danske metalbands, bl.a. Trigger the Bloodshed, Neaera og Boil. I kan finde mere info på dayofdecay.dk 3. september - The Rock, København. Her spiller vi support for svenske bibleblack, der bl.a. tæller guitaristen Mike Wead, der også figurer i King Diamond og Mercyful Fate, og tidligere har været medlem af Candlemass. 11. september - Sysseltinget, Hjørring, med Essence, Choriah og Aphyxion. 18. september - Rockstjernen, Herning, med Choriah og Puppet Arms. Jeg kan iøvrigt nok godt finde ud af noget gæsteliste til de fleste af koncerterne, uden at love for meget Her er lige et par links: Hear the Fear 100 Knives Inside Det skal lige siges, at jeg ikke spiller på de numre i kan høre på 100 Knives Insides side, men der kommer snart nye op hvor i kan høre mig Håber det kan friste nogen af jer metalhoveder herinde Nikolaj Link to post Share on other sites
Lauszus 6 Posted July 21, 2010 Author Share Posted July 21, 2010 Det er i øvrigt også muligt at der kommer et par sjællandske koncerter med 100 Knives Inside i september, så hold øje med vores myspace hvis det kunne være noget Link to post Share on other sites
Simon Ståhl 4 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Det er ikke umuligt at vi ses på Klippen, men ellers må du sgu bare have god Tour - feee Link to post Share on other sites
Andreas Nauta 0 Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 (edited) Fed hævitråd! Er det meningen at jeres Myspace skal se sådan ud? Det ser weird ud på min bærbar :-( Edited July 22, 2010 by Andreas Nauta Link to post Share on other sites
Henrik Eckmann 3 Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Vi ses på Riamuf! Link to post Share on other sites
Lauszus 6 Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 Fed hævitråd! Er det meningen at jeres Myspace skal se sådan ud? Det ser weird ud på min bærbar :-( Tak for komplimenten, og nej, det er skam ikke meningen Link to post Share on other sites
Andreas Nauta 0 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Nej jeg ved sgu ikke hvad der sker for Myspace. Mine egne sider er også helt mærkelige, mens andre ser normale ud. WTF!?! Anywho...god tour Link to post Share on other sites
Recommended Posts