100 Knives Inside Og Hear The Fear Live!

Recommended Posts

Hej allesammen :lol:

Ja, som titlen fortæller jer spiller jeg en håndfuld koncerter med mine to bands i august og september, som jeg da lige vil gøre lidt reklame for herinde :doo:

Genrerne er henholdsvis progressiv død(100 Knives Inside) og noget moderne thrash/heavy(Hear the Fear).

Datoer med 100 Knives Inside:

13. august - Rockstjernen, Herning. Her holder vi releaseparty for vores kommende EP "Moral Fabrication", og derfor har vi sørget for gratis adgang og en masse andet gøgl :lol: Vi får support fra fynboerne i Clockwork Protocol.

21. august - DAMPF, Fredericia, med Levitation, Magtesløs og Wecanwalkonwatertoo + endnu et band TBA. Vi headliner.

27. august - Esbjerg koncerten, med Selah, Magtesløs, Unseen Faith og Devour the Demigod. Vi headliner.

28. august - Riamuf, Ribe, med Invisius, Aphyxion og Mordax.

Ditto med Hear the Fear:

14. august - Day of Decay festival, Aalborg. Med en lang række udenlandske og danske metalbands, bl.a. Trigger the Bloodshed, Neaera og Boil. I kan finde mere info på dayofdecay.dk

3. september - The Rock, København. Her spiller vi support for svenske bibleblack, der bl.a. tæller guitaristen Mike Wead, der også figurer i King Diamond og Mercyful Fate, og tidligere har været medlem af Candlemass.

11. september - Sysseltinget, Hjørring, med Essence, Choriah og Aphyxion.

18. september - Rockstjernen, Herning, med Choriah og Puppet Arms.

Jeg kan iøvrigt nok godt finde ud af noget gæsteliste til de fleste af koncerterne, uden at love for meget :dev:

Her er lige et par links:

Hear the Fear

100 Knives Inside

Det skal lige siges, at jeg ikke spiller på de numre i kan høre på 100 Knives Insides side, men der kommer snart nye op hvor i kan høre mig :lol:

Håber det kan friste nogen af jer metalhoveder herinde :lol:

Nikolaj