Sort Trommeskind!


emiller95

Recommended Posts

Jeg har kigget lidt på nogle forskellige sorte lilletrommeskind, og jeg forstår det ikke helt. Skal det være Black X eller Black Suede Ambassador, eller skal jeg holde mig til Ambassador, eller hva med Emperor X.

 

Jeg spiller lidt af hvert (all-round) og jeg min lilletromme er træ (ahorn tror jeg) Noget gode råd eller forslag?

Link til kommentar
Del på andre sites

køb et clear ambassordor og en dåse matsort spray maling.

Spray et tyndt og jævnt lag på bagsiden af skindet og hallo ,, sort skind til en billig penge og det reagerer li' som et ambassador plejer.

 

God ide, som jeg selv har praktiseret. Dog kun på bundskind, da min erfaring er, at malingen simpelthen skaller af efter ganske få slag på slagskind.

Link til kommentar
Del på andre sites

God ide, som jeg selv har praktiseret. Dog kun på bundskind, da min erfaring er, at malingen simpelthen skaller af efter ganske få slag på slagskind.

 

joo.. gjorde jeg også en gang.. indtil jeg stod på en scenen og så projektøren der lyste ned gennemtrommen.. så kunne man tydeligt se det var spraymaling og ikke var 100% jævnt dækket.. puhh... jojo, det virker ok, men det så ikk særligt fedt ud.. men jeg er nok også lidt nørdet med sådan nogle ting ;-)

 

men det dæmper nu også skindet lidt synes jeg, for der skal trods alt noget maling til før det dækker helt?.. men igen.. en billig måde.. og man kan jo teste på et brugt amb.clear og se om man kan lide det!

Link til kommentar
Del på andre sites

joo.. gjorde jeg også en gang.. indtil jeg stod på en scenen og så projektøren der lyste ned gennemtrommen.. så kunne man tydeligt se det var spraymaling og ikke var 100% jævnt dækket..!

 

Ja, det er et andet problem....og det ses især på et stortromme frontskind i scenebelysning, så man skal være meget omhyggelig med at få dækket ordentligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu