Nye Eller Brugte Bækkener?


metallica2

Recommended Posts

Hey! Har haft kigget på disse skønheder link: http://www.thomann.de/dk/zildjian_zbt_4_ho..._beckensatz.htm

 

1. De er billige.

 

2. de lyder super godt.

 

3. du får et 18" crash bækken med.

 

Men nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er det rigtige valg jeg har valgt her.

 

Jeg spiller Metallica, Ac/dc, D:A:D, Foo Fighters osv.

 

Men jeg ved ikke om jeg skal købe noget brugt i stedet for?

 

Hvad synes DU jeg skal gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Om de lyder godt kan diskuteres...

 

Men jeg synes ikke man skal købe et bækken uden at have hørt det. Derfor synes jeg du skal købe et andet sted hvor du kan høre hvad du køber...

 

 

Jeg har hørt dem og jeg synes de lyder godt og nej det er ikke på thomann.des hjemmeside jeg har hørt dem :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Om de lyder godt kan diskuteres...

 

Men jeg synes ikke man skal købe et bækken uden at have hørt det. Derfor synes jeg du skal købe et andet sted hvor du kan høre hvad du køber...

 

 

Jeg har hørt dem og jeg synes de lyder godt og nej det er ikke på thomann.des hjemmeside jeg har hørt dem :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mangler du alle bækkener eller vil du bare opgradere hvad du har?

 

Hvis du bare vil opgradere, vil jeg klart mene at du skal gå efter et enkelt eller to topserie bækkener, og selvfølgelig høre dem inden du køber.

 

Hvis du slet ikke har nogle bækkener, vil jeg mene du bør købe noget brugt, da du vil få meget mere for pengene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mangler du alle bækkener eller vil du bare opgradere hvad du har?

 

Hvis du bare vil opgradere, vil jeg klart mene at du skal gå efter et enkelt eller to topserie bækkener, og selvfølgelig høre dem inden du køber.

 

Hvis du slet ikke har nogle bækkener, vil jeg mene du bør købe noget brugt, da du vil få meget mere for pengene.

 

 

Jeg skal opbygge et HELT trommesæt op med hardware bækkener tromme osv. Har igen ting desværre men jeg har da`penge ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu