Motorvejsullykke


BoA1967

Recommended Posts

Har lige hørt at der er 5 dræbte, ved en ulykke på motorvej, ved København. 3 passagerer sad bag i lastrummet, på en kassevogn. Kan ikke lade være med at tænkte på at jeg selv har siddet derinde, mange gange, når gearet skulle fragtes rundt på jobs. Mon det er et band "on the road", der er forudlykkedes?

Lige meget hvad der er sket, er det en forfærdeligt hændelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har lige hørt at der er 5 dræbte, ved en ulykke på motorvej, ved København. 3 passagerer sad bag i lastrummet, på en kassevogn. Kan ikke lade være med at tænkte på at jeg selv har siddet derinde, mange gange, når gearet skulle fragtes rundt på jobs. Mon det er et band "on the road", der er forudlykkedes?

Lige meget hvad der er sket, er det en forfærdeligt hændelse.

 

 

Hej.

 

Vi er da helt enige om at det er trist med sådan en ulykke, men jeg har svært ved ikke at tænke "at det jo er hvad der kan ske hvis man ikke bruger hjernen og sidder bagi en kassevogn".

 

Hilsen Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke lade være med at tænkte på at jeg selv har siddet derinde, mange gange, når gearet skulle fragtes rundt på jobs.

 

Hvorfor dog det ? - For at hold på det !!

Nu skal vi heller ikke skælde BoA1967 ud fordi han tænker og gør sådan :)

 

Tragisk er det da, uden tvivl.

 

Mere info her.

 

mvh.

Redigeret af Søren Hansen
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja. trist.

 

Tror ikke det er et band.

 

da jeg syntes jeg hørte i radioen, at det var nogle udlandske mænd.

 

Ja, og der findes ikke musik i andre lande, og derfor heller ikke musikere... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det ikke noget jeg "gør" længere,.... Vi har skam chaffut, der fragter os rundt, på ordenlig vis. Tiderne har bare været anderledes, og pengene var små, ... Et job på klaptræet i start 90'erne gav 2000kr ,... FØR SKAT, og vi var 5 der skulle dele. Derfor sparede vi hvor vi kunne, selvom det var dumt.

Anyways er det godt at få sagt videre, at det absolut skal undgåes, da det er livsfarligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

VW Sharan, sagde de i radioen.

Det er nærmere en "mini-van" eller en stor familiebil. hvis den havde været på hvide plader.

 

Tragisk ligegyldigt hvilken bil og hvem der måtte have siddet i den!

 

Kør ordentligt drenge, hvis man vil have fart, så må det sgu foregå på en lukket bane - har man travlt, skulle man fandme have tænkt over det inden man sætter sig ind i en bil og bringer sit eget og andres liv i fare med så hovedløs en kørsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kør ordentligt drenge, hvis man vil have fart, så må det sgu foregå på en lukket bane - har man travlt, skulle man fandme have tænkt over det inden man sætter sig ind i en bil og bringer sit eget og andres liv i fare med så hovedløs en kørsel.

Jeg er helt enig, det er en tragisk kultur at man bare skal være nummer et hele tiden - Jeg har aldrig kunne se ideen i at køre 150 km/t på vej hvor man må køre 110 km/t.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Tja, og du linker videre til videoen... ;-)

 

Men ja, super forfærdeligt selvfølgelig.

 

Vi skulle engang til Århus og spille, da vi blev torpederet af en anden bil på motorvejen. Vi havde ingen chance for at undvige en anden billists psykopat-kørsel, så vi endte i fedtefadet.

Heldigvis skete der kun noget med de andre biler (og heldigvis kun materiel skade), men det var sgu stadig meget chokerende.

 

Af en eller anden grund spillede vi sgu alligevel ret godt, og Gaffa gav os 5 stjerner. En for hvert overlevende bandmedlem, måske ;-)

 

Men for fanden, pas på jer selv derude på vejene; det behøver ikke altid være selvforskyldt, og det synes jeg måske netop er det skræmmende ved at køre i bil!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har vel alle siddet bagi en varevogn ovenpå gearet på vej gennem Danmark til eet eller andet spillested. Og mange gør det stadig. Det er en uskik, men den sparer penge og det har det fleste bands kun få af.

I mit tilfælde er det aldrig gået galt. Har kun oplevet at gearet "blev levende" og måtte hjælpes for ikke at falde ned i hovederne på os pga. en hård opbremsning. Det var en øjenåbner! Derefter kørte der altid en bil til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu