Velkommen Tilbage På Ts!


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

<i>Endelige kan der lukkes op for Trommeslageren.dk igen. Efter en større flytning, rensning, opdatering og optimering er siden nu atter i luften.</i><br>

<br>

Det var ikke noget særligt heldigt tidspunkt at det nu overståede hackerangreb blev påbegyndt på. Samme dag undertegnede tog på ferie, begyndte Google at advare brugere af Firefox, Safari og Chrome om, at dele af Trommeslageren.dk's sider formidlede såkaldt Malware. Konsekvensen blev at lukke serveren omgående.<br>

<br>

Jeg har nu siddet 40+ timer siden i fredags, og har gjort en del.<br>

<br>

- ny ftp server<br>

- ny uafhængig server til bannerstyring<br>

- nyt forum med mange lækre features<br>

- hovedmenuen er lavet om så den nu fungerer med Chrome, iPad/iPhone<br>

- siden er vokset lidt i bredden<br>

- bannerne er blevet en anelse større af samme årsag<br>

- samt mange andre forbedringer "bag kulisserne"<br>

<br>

Der er dog også en del der ikke er færdigt endnu. Bl.a. mangler jeg at oversætte det meste af forummet, ligesom den del som jeg skriver disse nyheder i ikke længere fungerer. Men det er altsammen ting jeg har vurderet bør klares efter relanceringen, da det ikke påvirker den almindelige bruges adfærd nævneværdigt.<br>

<br>

Jeg overvejer at lave nogle små videoer hvor jeg demonstrerer de nye features på siden. Der går dog nok lidt tid, da jeg er en smule overdoseret med alt dette lige pt.<br>

<br>

Skulle du støde på fejl på siden, så send venligst en mail til info at trommeslageren.dk<br>

<br>

Endnu engang - velkommen tilbage på TS, jeg er utrolig lettet over nu endelig at kunne byde indenfor igen! :-)<br>

<br>

Bedste hilsner<br>

Gunnar Kristiansen<br>

Admin

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gunnar.

 

Fedt at TS nu kører igen.

Prisværdigt du har haft overskuddet til det.

 

Vi er rigtig mange der er yderst taknemmelig for din indsats m.h.t. dette fede forum.

 

Og ja, som flere har nævnt før. Du må jo sige til hvis der skal lidt i kassen til at vedligeholde sitet.

 

/BRJ

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gunnar.

 

Fedt at TS nu kører igen.

Prisværdigt du har haft overskuddet til det.

 

Vi er rigtig mange der er yderst taknemmelig for din indsats m.h.t. dette fede forum.

 

Og ja, som flere har nævnt før. Du må jo sige til hvis der skal lidt i kassen til at vedligeholde sitet.

 

/BRJ

 

+1.

 

Man finder faktisk hurtigt ud af hvormeget vanedyr man er. Morgenen starter helt forkert når trin tre, hvilket er at tjekke nye posts igennem ikke er der.

 

Men ja. Super fedt at den er oppe og køre igen (Og at iPhone fejlen bliver rettet).

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for en kæmpe indsats Gunnar!

 

Tænk på hvor mange folks vaner/hverdag du har i din hule hånd med TS... ;o)

 

Kan det passe at der er smuttet nogle emner ved angrebet?

 

Jeg postede noget i selvbygger forummet dagen inden TS gik ned, og nu ser det ud til at være væk.

 

Andre der har observeret det samme?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Gunnar

 

Selv om jeg har haft hele 2 computere nede pga virussen og den ene har fået uoprettelig skade på bundkortet, kan jeg stadig sige tusind tak for indsatsen med sitet og få nu knaldet den donateknap på siden, så vi kan vise vores taknemmelighed med kolde kontanter :)

 

[rau]

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for en kæmpe indsats Gunnar!

 

Tænk på hvor mange folks vaner/hverdag du har i din hule hånd med TS... ;o)

 

Kan det passe at der er smuttet nogle emner ved angrebet?

 

Jeg postede noget i selvbygger forummet dagen inden TS gik ned, og nu ser det ud til at være væk.

 

Andre der har observeret det samme?

 

Jeg mener databasebackup'en er fra den 10. om aftenen. Den kan ikke undgås at der er smuttet en anelse. Beklager! :whiteflag:

Link til kommentar
Del på andre sites

Min bruger viser ikke at den er logget ind, og jeg kan derfor ikke få adgng til personlige beskeder o.l. Bare til Info :)

 

Dejligt siden er oppe igen!

 

Hvis du ikke var logget ind kunne du ikke skrive denne besked.

 

Jeg oplever selv at forsiden tror jeg ikke er logged ind. Det er ret besynderligt da det har virket perfekt på testadressen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu