Velkommen Tilbage På Ts!


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Jeg mener ikke det var sådan før, men når en bruger linker til en tråd her på TS, så åbner linket i samme vindue (tab), som du var inde i.

 

Men hvis det er et eksternt link, så åbner det i en ny tab/vindue. Sådan var det også med interne links før.

 

Ved ikke om det spiller den store rolle, men kan måske bedst lide den gamle måde med en ny tab/vindue.

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Åh ja!

 

Det er rigtig lækkert at det er tilbage! Super duper (; jeg nåede at kede mig bravt flere gange... Og det' skidt!

 

Men jeg har det problem, at jeg simpelthen for ondt i øjnene af det her design... Jeg ved ikke lige hvad der gør det, men jeg kan ikke holde ud at se på forummet i mere end 5 minutter, før mine øjne gør ondt. Og det' skidt...

 

/Andreas Friis

Link til kommentar
Del på andre sites

Åh ja!

 

Det er rigtig lækkert at det er tilbage! Super duper (; jeg nåede at kede mig bravt flere gange... Og det' skidt!

 

Men jeg har det problem, at jeg simpelthen for ondt i øjnene af det her design... Jeg ved ikke lige hvad der gør det, men jeg kan ikke holde ud at se på forummet i mere end 5 minutter, før mine øjne gør ondt. Og det' skidt...

 

/Andreas Friis

 

Skru lidt ned for lyset på din monitor eller tag solbriller på. Jeg har gloet på det i over 40 timer med en sprit ny 27" iMac. Det har efterladt enkelte forbrændinger, men jeg tager det som en mand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt mann, fedt! Er lykkelig over at være tilbage.

 

Gad vide om Post DK har kunne mærke en nedgang i store og uhåndterlige pakke i den sidste måneds tid?

 

Godt lavet, Gunnar.

 

P.S. Hvad med Android? :hmm:

 

Hvad tænker du på med Android?

 

Faktisk er der et specielt skin til mobiltelefoner. Jeg venter bare lige med at annoncere mere om det, til jeg selv lige er helt med på det. Men får du ikke det når du besøger siden med en Android?

Link til kommentar
Del på andre sites

Den virkede også lidt underlig i starten. Men genstartede app'en et par gange og så virkede det uden problemer.

 

Man skal huske at man skal bruge URLen til forumforsiden og ikke bare Trommeslageren.dk

 

Det virker fint i safari, men er lidt nemmere med app når man nu opdaterer flere gange i timen :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Den virkede også lidt underlig i starten. Men genstartede app'en et par gange og så virkede det uden problemer.

 

Man skal huske at man skal bruge URLen til forumforsiden og ikke bare Trommeslageren.dk

 

Det virker fint i safari, men er lidt nemmere med app når man nu opdaterer flere gange i timen :D

 

Prøvede lige igen: Det er fuldstændig magen til Safaris måde at vise og gøre det på. Selv det lille TS-test banner er med. Ergo henter APP'n siderne som HTML på vores server. Kan ikke helt se fidusen - jo hvis man har mange fora (boards) man jævnligt besøger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad tænker du på med Android?

 

Faktisk er der et specielt skin til mobiltelefoner. Jeg venter bare lige med at annoncere mere om det, til jeg selv lige er helt med på det. Men får du ikke det når du besøger siden med en Android?

 

Siden ser faktisk glimrende ud på Android. Den virkede mig dog noget bred i morges, men jeg synes det ser fint ud.

Designet skal man dog lige vænne sig til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hackerangreb? De har stjålet 2 uger af min livskvalitet. De skulle hænges op i 7 rustne kroge og overhældes med jordskokkesuppe :dev:

Dejligt at siden kører igen- og så med nyt design!

GGG (godt gået, Gunnar).

PS. Jeg tilslutter mig ideen om en donationsknap

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Gunnar! Har virkelig manglet TS.

Fedt at TS nu virker i crome og på iPhone. Så er der kommet noget godt ud af en skidt ting.

 

En donations knap vil være ok for mig. Tænker at jeg gerne vil give et bidrag for al den tid jeg bruger på TS. Det er vel den anderkendelse jeg kan give Gunnar for god service. Takker!

Link til kommentar
Del på andre sites

+1.

 

Man finder faktisk hurtigt ud af hvormeget vanedyr man er. Morgenen starter helt forkert når trin tre, hvilket er at tjekke nye posts igennem ikke er der.

 

Men ja. Super fedt at den er oppe og køre igen (Og at iPhone fejlen bliver rettet).

 

+1

 

Internettet har bare ikke været det samme uden TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ikke stedsangivelser på ens "profil" mere. Er det noget der kommer på? Tænkte det var ret relevant i forhold til salg.

 

 

Så skulle den være fikset. Den er tilmed blevet et krav ved registrering :tu:

 

Jeg kan desværre ikke se nogle stedangivelse for medlemmerne :(

 

Gider du tjekke det igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Det var noget andet jeg fiksede. Den med stedsangivelsen skal jeg nok se på på et tidspunkt :tu:

 

 

 

 

Ja tak. Det er rimeligt rart at kunne se hvor et medlem har bopæl, da man så kan forholde sig til om man i mange tilfælde vil reagere på en annonce. Det er ulig noget nemmere at se på ting live.

 

En anden opfordring kunne være, at folk lave en signatur med angivelse af hvor de bor.

 

/BRJ

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu