Bedste Fragtfirma


kajser

Recommended Posts

Hej derude..

Overvejer at købe mig et trommesæt mere og skal evt. have det fragtet fra Sjælland til nordjylland..

Men det skal være et firma hvor man en sikker på de ikke kaster rundt med pakkerne..hvis man ellers kan være det...?...

Har i gode/dårlige erfaringer eller råd til hvad jeg skal vælge, såfremt det ikke bliver til den meget lange køretur frem og tilbage i de sene aftentimer..

 

kajser

Link til kommentar
Del på andre sites

Har været igennem det 2 gange, hvor jeg skulle have et sæt fragtet mellem jylland og sjælland. Begge gange er det endt med at blive kørt privat.. Det koster en del at på det fragtet, og det ligger også mere sikkert i ens egen bil

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil BESTEMT ikke anbefale hverken postDK eller GLS.

 

Hvis det værste skulle ske at PostDK ødelægger pakken er de stort set umulige at få penge ud af. Jeg brugte 4 måneder og 4 ankemuligheder før jeg fik et symbolsk beløb dækket sidst de smadrede noget, og det var en sag som var FULDSTÆNDIG klar: Billeder af pakken da den blev afsendt, billede af pakken da den blev modtaget og en skrivelse fra en musikbutik over at den måde pakken blev afsendt på var normal fremsendelsesprocedure. Så et kæmpe minus til PostDK fra min side når det drejer sig om at fremsende noget man meget gerne vil have i god stand som modtager...

 

GLS er desværre endnu værre. Har 2 gange oplevet at et postbud har forfalsket min underskrift, og dermed kunne dokumentere at min pakke var modtaget med den falske underskrift. Begge disse gange er jeg stødt mod en mur af ligegyldighed. Jeg har endda en sag hvor jeg kan bevise at hele min familie opholdte sig i Spanien, men hvor de siger jeg har skrevet under for modtagelse af en pakke. En pakke der aldrig er blevet fundet...

 

Hvis du går ind på http://www.trustpilot.dk/review/www.gls.dk vil du også kunne se nogle rimelig syge historier i blandt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Denne her er der mange af:

 

Svindel!

 

Påstod pakken var udleveret mod kvittering igår, men der var med sikkerhed ingen henvendelse på addressen, og pakken blev ikke modtaget. Der var to forskellige trackingnumre på pakken, så det ligner tilsammen ren og skær SVINDEL!

 

 

Fuldstændig samme oplevelse jeg havde

Link til kommentar
Del på andre sites

GLS: NEJ!!!!:argh::argh:.. hold jer fra det skod firma!... har flere venner der lige som mig selv har oplevet fusk fra deres (chaufførers?) side.!

 

PostDk: kun til nød.. deres forsikringer er ikke meget værd desværre.

 

Snak med en lokal fragtmand som en af dine venner kender eller lign... langt bedre.

 

DHL og DPD har jeg ok erfaringer med.. sådan set i det store hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

hvis det haster, så få trommerne pakket ind i kasser der er beregnet til trommer der er 2-3 " større, og pak dem i meter efter meter af bobleplast mmm... og MASSER af gaffa + klar tape undt om alle kasser.

 

og seføli billeder før afsendelse, ved modtagelse mm.

 

 

så KAN PostDK vel bruge med lidt helt.. IKKE GLS!!

 

Men igen: find en lokal fragtmand!.. jeg har før brugt den lokale brugs fragtmand i Sønderborg f.eks. det kostede ikk meget at få et par pakker sendt med der!.. og så har du personlig kontakt til ham, det giver sgu lidt mere styr på sagerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu