Joey Jordinson: Verdens Bedste


Recommended Posts

Der er nok mange af jer der er uenige men jeg synes det er fedt det er en som joey der fik sejren.

Det er fedt at det er en rock trommeslager jeg er ved at brække mig over hvorfor alle de "gode" slagere altid er jazzede.

Jeg synes han fortjener det jeg vil godt se jer lave et drum track som ham, det er jo sindsygt.

Trommer handler ikke kun om solo eller hvem der er mest "legendarisk" at spille så sindsyge ting i et band og få det til at lyde så fedt sammen er svært.

Gør bare grin af mig men man kan godst være god og mainstream på samme tid.

Det er som om bare fordi man er mainstream som travis fx. så hader alle drummers ham? hvorfor fuck det? Han må da kunne gøre noget rigtigt for at blive så kendt, plus tjek ham lige rigtig ud inden i dømmer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor skal vi straffes med sådan en lorte-artikel. Kunne man ikke bare holde sådan en lidste for sig selv. For det det er da helt sikkert at nogle godt kan blive lidt irreteret over sådan en artikel, jeg gør da.

 

Det er jo helt til grin :whiteflag::dialaugh_trans:

 

Der skal nu mere til at irritere mig. Jeg vil dog sige at den er ganske ligegyldig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er nok mange af jer der er uenige men jeg synes det er fedt det er en som joey der fik sejren.

Det er fedt at det er en rock trommeslager jeg er ved at brække mig over hvorfor alle de "gode" slagere altid er jazzede.

Jeg synes han fortjener det jeg vil godt se jer lave et drum track som ham, det er jo sindsygt.

Trommer handler ikke kun om solo eller hvem der er mest "legendarisk" at spille så sindsyge ting i et band og få det til at lyde så fedt sammen er svært.

Gør bare grin af mig men man kan godst være god og mainstream på samme tid.

Det er som om bare fordi man er mainstream som travis fx. så hader alle drummers ham? hvorfor fuck det? Han må da kunne gøre noget rigtigt for at blive så kendt, plus tjek ham lige rigtig ud inden i dømmer.

 

Tror ikk nogen ønsker at gøre grin med dig?.. du har ret til din mening!

Men med al respekt så HAR jeg checket ham ud.. og min mening er: jeg synes ikke han holder.

Det har intet at gøre med om de andre er legendariske.. selvom grunden til f.eks. Colaiuta er "legendarisk" er at han ganske simpelt har spillet så fantastisk (det mener flertallet af trommeslagere i hvert fald) på så mange plader og live shows at han er en legende. Det er bare min mening.. lige så valid som din.. ikke?

 

Og lige til sidst:

"Han må da kunne gøre noget rigtigt for at blive så kendt".. hmm.. jo.. JJ er god til at lave et image omkring sig selv (lige som flere andre kendte populære rock slagere)!.. respekt for det!..

Det gør bare ikke nogen til en fantastisk trommeslager at man har et populært image!... jeg dømmer ikke trommeslagere på deres image.. det rager mig en høstblomst.. det er trommespillet der tæller!

 

Så døm ikke os fordi du ikke er enig med vores mening.. det er vist ikke helt fair.

 

I øvrigt hader jeg ikke Travis Barker... han er i min verden langt bedre end JJ :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der skal nu mere til at irritere mig. Jeg vil dog sige at den er ganske ligegyldig.

 

synes stadig den er morsom :whiteflag:... men i sidste ende siger det mest om dem der har stemt .. eller rettere: hvilke læsere dette tromme magasin har. Og det er da fint hvis en masse folk mener JJ er super god. Vi er så bare ikke heeeelt enige. Men som det lidt længere oppe, så er der også danske fans. Så det er vel ok..

 

Hvis man spurgte i et Metallica forum, så ville de fleste nok mene LU er verdens bedste.. det er da meget sjovt! :-).. er ret sikker på at hvis man spurgte LU så ville han ikke lige pege på sig selv som verdens bedste ;-)

 

det ville være mere seriøst med sådanne undersøgelser hvis man kunne se hvilke typer folk der har stemt på JJ... er det kun trommeslagere?.. aldersgruppe?... hvad hører de af musik?.. osv osv.

 

Men det MEST morsomme er at der stadig findes afstemninger om hvem der er verdens bedste trommeslager!!:dialaugh_trans::dialaugh_trans::dialaugh_trans:.. for svaret er jo nemt nok: INGEN!!

 

NÅ.. nu gider jeg vist ikke mere om denne undersøgelse.. har vist også sagt riiiiigeligt ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er nok mange af jer der er uenige men jeg synes det er fedt det er en som joey der fik sejren.

Det er fedt at det er en rock trommeslager jeg er ved at brække mig over hvorfor alle de "gode" slagere altid er jazzede.

 

Grunden til at du ikke finder nogen jazz-slagere i listen er fordi det er en liste der kun tager udgangspunkt i rock trommeslagere.

Det er også meget muligt at der ikke er nogen af os der kan lave et beat som Joey Jordison (der skal nu nok være en på trommeslageren der kan gøre kunsten efter, men skidt være med det), men jeg tror godt jeg kan finde trommeslagere på verdensplan der gør et bedre stykke arbejde. Eksempelvis Danny Carey fra Tool, der i min verden er noget af det bedste der et sket for trommesamfundet siden hi-hatten. Men igen, det er jo en åndssvag liste, da man ikke kan sige hvad der er bedst. Jeg vælger at tolke denne liste som:

"Joey Jordison er kåret som den mest kendte trommeslager i verdenen."

Link til kommentar
Del på andre sites

Åhh. Sidder i det dilemma at det på en gang er latterlig ligegyldigt og så bliver jeg alligevel provokeret af det.

 

Det er ikke fordi det er Joey Jordison der "vinder" men fordi det med at være "verdens bedste" er et begreb, der i min verden ikke eksisterer.

 

Smag kan diskuteres, men det er individuelt. Og fordi en målgruppe stemmer på "vedens bedste" trommeslager, viser det bare at bunden ikke er nået, når det kommer til latterlige afstemninger. At Politikken så tager den op, viser nok at de også har praktikanter på redaktionen.

 

PS. Jeg har verdens bedste trommer og verdens bedste kone. :argh:

 

 

 

(Det sidste er skrevet under hårdt pres, da hun sad lige ved siden af, inden jeg skrev dette i parentesen).

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne man ikke bare holde sådan en lidste for sig selv.

 

 

 

der er ikke nogen der har bedt dig om at læse den ?

 

man kan ikke bruge en sådan liste til noget som helst da det (ligesom det er blevet nævnt flere gange) en smagssag. en er til jazz en anden til døds metal og sådan er det bare. at stille Joey Jordison op mod en som f.x. Gavin Harrison (som ville ligge nummer 1 på min liste) er dybt godnat, men med det sagt så er Joey stadig en dygtig trommeslager om man så kan lide Slipknot eller ej. om han så er overnaturlig teknisk dygtig, det tvivler sq også selv på.

 

men tag det for hvad det er. en liste over hvem der har flest fans.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu