Niels V(istalite) Sørensen

Joey Jordinson: Verdens Bedste

Recommended Posts

Jeg faldt lige over denne annonce.

Jeg har ikke meget at sige til den, udover at jeg nok er lidt uenig. Det er lidt flabet at Gadd f.eks. ligger 12. Og top 2'en kunne for min skyld godt have vendt om :doo:

Respondér gerne :hmm:

Edited by Niels V(istalite) Sørensen

Det er jo en af de ting der umuligt kan afgøres objektivt, og valget vil jo klart være præget af hvilke bands folk foretrækker. Der udover tror jeg ikke man skal undervurdere betydningen af at Paul Gray er død for nyligt, så der har nok været nogle sympati-stemmer på hr. Jordison.

Men tillykke til ham, og resten af bandet. Det er da fedt at de kan få et klap på skulderen i en svær tid.

Ikke helt samme top 10 som jeg ville lave...

- Peter

Vildt at Gavin Harrison har sneget sig op på en 3. plads - troede ikke den brede offentlighed af teenage-Slipknotfans, der stemmer i online-afstemninger, kendte til ham.

Latterlig liste. :gross:

Det er bare et bevis på, at musik og musikere i praksis ikke kan/bør sættes på en liste, over hvem/hvad der er bedst.

Der må da være mindst lige så mange trommeslagere der er dybt uenige, som der er af dem, der er enige i det her...

Hvad er definitionen på "den bedste".. Ja jeg kender den ikke, men det er der vidst andre der gør siden de kan vælge "den bedste". Dog er det nu okay klaret at Gavin Harrison og Mike Portnoy er placeret så højt på listen.

• Upvote 1

Temmelig random ja... Har heller aldrig hørt om magasinet Rhythm?

:dialaugh_trans::whiteflag::dialaugh_trans:

"...

...

er vi gentagende gange blevet 'blown away' af hans eventyrlige tekniske kunnen og hans evne til at forbedre ethvert projekt med sin unikke stil og lyd

...

..."

" eventyrlige tekniske kunnen" ????!? ... suk... men :dialaugh_trans:

• Upvote 1

:dialaugh_trans::whiteflag::dialaugh_trans:

"...

...

er vi gentagende gange blevet 'blown away' af hans eventyrlige tekniske kunnen og hans evne til at forbedre ethvert projekt med sin unikke stil og lyd

...

..."

" eventyrlige tekniske kunnen" ????!? ... suk... men :dialaugh_trans:

:lol:

Trommeverdenens svar på "The Stig".

Jeg mener er I nu sikre på, at det er Joey der spiller hver gang?

Måske skiftes Tommy Lee og Vinnie til at bære masken.

Tommy hænger med hovedet (nedad) og Vinnie spiller soloerne. Det må da være en vindende kombination.

Mvh.

Peter - Hvorfor er der så længe til 1ste april - Suwalski.

verden er så USSEL når sådan en fætter kan blive den bedste. ikke engang i sin genre er han imponerende...

verden er så USSEL når sådan en fætter kan blive den bedste. ikke engang i sin genre er han imponerende...

HUSK at grine af det.. så bliver det faktisk til en sjov nyhed!.. det er jo ikke noget man skal tage seriøst!

Det svarer til at sige at alle Zildjian A lyder godt !:dialaugh_trans::dialaugh_trans:

Endnu en latterlig, ubrugelig og totalt intetsigende afstemning om hvad der er højest: tordenskrald eller Rundetårn!

Endnu en latterlig, ubrugelig og totalt intetsigende afstemning om hvad der er højest: tordenskrald eller Rundetårn!

Klart rundetårn når man står og kigger ned!

Jeg er meget enig i, at travis barker er bedre end vinnie colaiuta...

Det hænder engang imellem at rumtiden kringer på en abnormt stupid måde, Dette her er et skole eksempel...

Det hænder engang imellem at rumtiden kringer på en abnormt stupid måde, Dette her er et skole eksempel...

Kan du ikke uddybe det? det forstod jeg ikke så meget af, der var for fine ord med tror jeg. :)

Kan du ikke uddybe det? det forstod jeg ikke så meget af, der var for fine ord med tror jeg. :)

Jeg mener bare at det er en skør liste - Det ville måske være mere rigtigt at kalde listen for verdens mest populære trommeslagere og ikke de bedste... :argh:

• Upvote 1