Klar Til Terrasse Jam..


Kenneth Andersen

Recommended Posts

Gæst jon petersen

Hev lige skidtet ud på terrassen for lige at skyde lidt solskinsbilleder :cigar:

 

Ja, det er virkelig et skidt sæt. Meget, meget flot ellers.

 

 

Sjovt at se hvor forskelligt vi sætter vores sæt ergonomisk - din hihat er meget høj i forhold til hvor jeg sætter min. Du har den næste oppe i Sly Dunbar-højde.....

 

 

Trommer lyder iøvrigt fedt udendøre, synes jeg!

 

God weekend - Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er virkelig et skidt sæt. Meget, meget flot ellers.

 

 

Sjovt at se hvor forskelligt vi sætter vores sæt ergonomisk - din hihat er meget høj i forhold til hvor jeg sætter min. Du har den næste oppe i Sly Dunbar-højde.....

 

 

Trommer lyder iøvrigt fedt udendøre, synes jeg!

 

God weekend - Jon

 

Yes jeg kører dave Grohl stilen! Nu er de dog også bare hurtigt sat op, så tror måske den er et par cm højere end jeg plejer. Men spiller jeg støjrock skal den helt til tops! Så kan man bedre tæske igennem :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

spiller du seriøst med det crash deroppe??!.. wauw.. tror slet ikke jeg kan nå derop!:whiteflag:

 

ja vi må ha noget lyd snart.. men kun hvis du kan lave god lyd på dem.. det er synd at lave en "1 mikrofon" optagelse af så dejlige tønder!

 

Og JA: det ligner et rigtigt MANDE sæt!:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

spiller du seriøst med det crash deroppe??!.. wauw.. tror slet ikke jeg kan nå derop!:whiteflag:

 

ja vi må ha noget lyd snart.. men kun hvis du kan lave god lyd på dem.. det er synd at lave en "1 mikrofon" optagelse af så dejlige tønder!

 

Og JA: det ligner et rigtigt MANDE sæt!:tu:

Hvilket crash?! :lol: Det opdagede jeg først nu!

Link til kommentar
Del på andre sites

spiller du seriøst med det crash deroppe??!.. wauw.. tror slet ikke jeg kan nå derop!:whiteflag:

 

ja vi må ha noget lyd snart.. men kun hvis du kan lave god lyd på dem.. det er synd at lave en "1 mikrofon" optagelse af så dejlige tønder!

 

Og JA: det ligner et rigtigt MANDE sæt!:tu:

 

Arh tror nok det er sat lige rigelig højt...det er bare stillet hurtigt op, så har ikke været så nøjagtig :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu