Ludwig Stainless Steel


COLOUR HAZE

Recommended Posts

Hey guys

 

Jeg står her og får ikke brugt min gamle gulvtam, så den må ryge så en anden sjæl kan få glæde af den.

Men jeg ville høre om der er nogen herinde der kunne hjælpe mig med en pris.

Jeg købte den selv i gamle dag for 2500kr, så jeg tænker at 2200kr måske er ret fair?

Men er jeg helt ude i hampen, eller den mere værd?

 

Den fejler ingen ting og er i mega flot stand, den har heller ikke været ude og spille iden tid jeg har haft den, og den skulle vist have stået gæmt væk i et studie i lang tid hos den gamle ejer.

 

Jeg kan jo også lige komme med serienummer imorgen hvis det hjælper :).

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Mvh Jens

Redigeret af COLOUR HAZE
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror dit prisleje på omkring de 2000,- er fair for sådan en, spørgsmålet er jo så bare om du kan få den solgt.

Problemet med at sælge ligger i at folk som har et stainless kit som regelt også altid har 16", evt. kunne du jo prøve ebay, der tror jeg det er nemmere at komme af med den.

 

Hvis du gerne vil ha den dateret, så smid serie nummeret ind her og så er vi nok nogle stykker der skal hjælpe dig med det :-)

 

Held og lykke med salget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror dit prisleje på omkring de 2000,- er fair for sådan en, spørgsmålet er jo så bare om du kan få den solgt.

Problemet med at sælge ligger i at folk som har et stainless kit som regelt også altid har 16", evt. kunne du jo prøve ebay, der tror jeg det er nemmere at komme af med den.

 

Hvis du gerne vil ha den dateret, så smid serie nummeret ind her og så er vi nok nogle stykker der skal hjælpe dig med det :-)

 

Held og lykke med salget.

 

Ja det er også det jeg tænker, men jeg har heller ikke så travlt med at få den solgt.

Men serienummeret er 1758332. Hvis der er nogle eksperter der kan tyde det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Sælg ikke!!!

Jeg har endelig fået et stainless sæt, og jeg er overdrevet glad for dem.

Behold trommen og gem den til studiet eller live.

 

Ja jeg har også været mega glad for den, men jeg kan bare ikke vende mig til at spille på 16" når jeg er begyndt at spille 18". Det er også bare synd at den står og laver ingen ting heh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Skære?

 

Hvem taler om at skære?

 

Der skal da bare bindes en bred seiding - for eksempel fra en SuperSensitive - på, så har vi en stor snare!

 

 

DOUF!

 

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu