Mit Bands Demo


Simon L

Recommended Posts

Hej guys!

 

Her i foråret indspillede jeg en lille bitte demo (2 sange) med mit band "Beat Machines".

 

Den blev indspillet i et meget lille studie i Helsingør på noget der hedder Villa Fem (et tilbud til socialt udsatte børn og unge), hvor min forsanger kender en der arbejder.

Det var egentlig en sjov oplevelse og det hele blev taget lidt på gefühlen og klart det meste er indspillet onetake (trommer først, så bas, så rytmeguitar osv.), så derfor er der nogle små smuttere her og der :)

 

Kan forresten fortælle at jeg spillede uden klik til de tracks der endte med at blive brugt :)

 

Håber I gider give det et lille lyt, jeg er selv ret tilfreds (vi betalte ikke en øre, så hvad er der at klage over? ;) )

 

Link: Beat Machines

 

Mvh Simon

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Wow i har en fed forsanger! Han minder mig om Binzer, på den fede måde!

 

Du spiller også rigtig fedt, og sikke nogle fede beats du finder frem...

mht. til lyden, synes jeg lilletrommen er for tør, men det er jo en smagssag, og som du selv siger var det gratis, så et kan i ikke klage over.

 

Super fedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

haha, tak! det varmer virkelig!

mht. lilletrommen så var det lidt dovenskab og især mangel på tid, vi havde sammenlagt 8 timer i studiet, så jeg fik desværre ikke særlig god mulighed for at lege med sættet (mener det var et Kirchhoff af akryl)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu