Foo Fighters


BloddyDrummer

Recommended Posts

Taylor er for sej, han har en supergennemført stil, og han banker til den :huh:

 

Med hensyn til hans muller så synes jeg nok han er en rimelig stor karl når først er halvt inde i koncerten. Det er fedt han ikke har det der body builder look..

 

Jeg var inde og se dem i Tapperihallerne, og i Stacted Actors var han godt buffed up, og han så bare for sej ud! Manden tæsker jo simpelthen så hårdt!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Definér svans.

 

Taylor Hawkins er gennemført cool og han giver alt hvad han har til hver eneste koncert! Det respekterer jeg ham virkelig for!

Yesh, han er sgu cool på trommer!

 

Men jeg synes at han lyder/ligner en tand for feminim for mig :tu:

 

MEN igen han er RIGTIG god til trommer.. :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Men du kender Alanis, selvom det selvfølgelig er den canadiske fusions legende på trommer på jagged little pill; Gary Novak, så spiller Taylor Hawkins rimelig meget op af Gary.

det er sgu ikk korrekt...

 

Trommeslageren på Jagged Little Pill albummet er studio hajen Matt Laug :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Han ligner en svans :kiss:

ARGHHH!!! Hold kæft jeg hader de der lorte kommentarer..!!!

Hva så hvis manden ikk er pumpet.. er man så en svans? (og hva er der nu galt i at være bøsse)

 

GROW UP for fanden og drop de der lamme kommentarer.. :)

 

Han spiller tæske godt!! end of story!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
ARGHHH!!! Hold kæft jeg hader de der lorte kommentarer..!!!

Hva så hvis manden ikk er pumpet.. er man så en svans? (og hva er der nu galt i at være bøsse)

 

GROW UP for fanden og drop de der lamme kommentarer.. :hmm:

 

Han spiller tæske godt!! end of story!

Helt enig! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

ARGHHH!!! Hold kæft jeg hader de der lorte kommentarer..!!!

Hva så hvis manden ikk er pumpet.. er man så en svans? (og hva er der nu galt i at være bøsse)

 

GROW UP for fanden og drop de der lamme kommentarer.. :hmm:

 

Han spiller tæske godt!! end of story!

Calm down!

 

Jeg synes skam han er en rigtig RIGTIG god trommeslager! Har aldrig sagt jeg har noget imod homoseksuelle vel?

+ jeg har aldrig sagt det var noget med hans muskler at gøre- det var Bloodydrummer som sagde det!!!

 

se DET var end of story!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hawkins spiller lækkert og energisk, og så virker han gennemsympatisk og fri for stjernenykker... Thumbs up! :hmm:

Jeps det var det jeg mente!

 

Jeg havde ikke tænkt mig at fornærme hans dygtig hed med min halvdumme kommentar...

 

...Så ham i sådan noget i boogie, der virkede han som en flink og proffesionel fyr!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Alle på det niveau er sympatiske mennesker. Der MEGET få mennesker som man gidder at tournere verden rundt med som dagligt er røvhuller :doo:

 

Der er meget få undtagelser, som heller ikke er bands længere, men hvor deres identitet som band derved, slog igennem. (Police, Pink Floyd osv. ).

Link til kommentar
Del på andre sites

Når det er hurtighed spiller muskler en stor rolle men for det meste er det dem i håndledet og ikke så meget dem i armene. Så en fyr med okay tynde arme kan være en syg hardcore punk trommeslager for eksempel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Alle på det niveau er sympatiske mennesker. Der MEGET få mennesker som man gidder at tournere verden rundt med som dagligt er røvhuller :tu:

 

Der er meget få undtagelser, som heller ikke er bands længere, men hvor deres identitet som band derved, slog igennem. (Police, Pink Floyd osv. ).

Haha - hvem i Police var så røvhullet? :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
ARGHHH!!! Hold kæft jeg hader de der lorte kommentarer..!!!

Hva så hvis manden ikk er pumpet.. er man så en svans? (og hva er der nu galt i at være bøsse)

 

GROW UP for fanden og drop de der lamme kommentarer.. :(

 

Han spiller tæske godt!! end of story!

Fuldstændig enig ....

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu