Demo Musik Studie


rasmusoen

Recommended Posts

Hey drenge og piger

 

Nu er studie hjemmesiden kommet op. Tjek den ud og se om det evt. er noget for jer.

 

Jeg vil også gerne høre lidt feedback på siden. Hvad kunne være bedre, mangler der noget, eller er den bare super ;-)

 

Tryk på billedet...

 

Banner-dbb.jpg

 

Fortsat god dag herfra...

 

Hilsen Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm, kan i også arbejde med musik, hvis det er meget mere spacy og flydende?

 

De eksempler i har er ret tørre og kontante (hvilket ofte fint passer til indie osv.)

 

Et tip ville være at skrive om man selv kan tage gear med f.eks. eget trommesæt. Kan man da det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan godt tage eget gear med. Der kan dog opstå begrænsninger i form af kæmpe forstærkere eller ekstreme storetrommer (Har dog fået min 24" der ind). Hvad mener du med mere flydende musik? har du nogle eksempler? Er det elektronisk, du tænker på?

 

Som prisen nok også afspejler, er det stadig nyt og vi har ikke 10 års erfaring, men vi vil meget gerne forsøge, og mener også at vi kan leverer et godt resultat til prisen. ;-)

 

Tak fordi du gad at kigge på det. Det er taget til efter retning...

Link til kommentar
Del på andre sites

Studiet ser rigtig fint ud, men jeg syntes prisen er dybt useriøs.... I kan jo knapt betale el, varme og lokaleleje for den pris.. Forstår godt den med at i er nye og skal øve jer, men tag snakken om det når folk ringer.

 

Derudover så ville jeg nok ikke selv have lagt det der burgernummer på hjemmesiden, det kører sgu ikke helt godt ;)

 

Simpelt og lækkert layout på hjemmesiden og igen... studiet ser sgu rigtig lækkert ud, der kunne jeg sagtens hygge mig en hel weekend.

 

[rau]

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ser sku godt ud,men.....

I skal nok lige fjerne prisen på 1500 kr, for efter i har skrevet prisen nævner i en masse ting der kan trække prisen op, så kan folk den troede at det kostede 1500 godt finde på at springe fra. Men hvis i har en liste over hvor mange instrumenter der må indspilles for de 1500 så meld det ud på hjsiden, og så skriv evt ekstra prisen for ekstra instrumenter. Der mener jeg det ville være nemmere for jer at tage prisen over telefonen.

 

Evt oplysninger over grej der er i studiet og om man selv må tage det med.

 

Ellers "go for it" :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Pisseflot hjemmeside! Der skal dog justeres nogle småting.

1) Få en komplet grejliste. Alt jeres grej og tilslutningsmulighede skal benævnesr = outboards, mikrofoner, software, computerkonfigurationer, mixere, guitaramps, preamps osv. osv. osv.

2) Lav et galleri i stedet for at man skal trykke opdater for at se nye og vilkårlige billeder.

3) Skriv jeres adresse. Evt. med kort og kørselsvejledning. Hvis en musiker skal i studiet hos jer og har glemt hvor i bor og du sidder med hørerbøffer på så finder musikerne ikke dig og du tjener ingen penge.

4) Fjern dine lydeksempler. Dem du har lagt frem er simpelthen ikke gode nok. So sorry. Jeg ville i hvert fald ikke benytte jer hvis jeg kunne forvente at det færdige lydbillede blev som jeres eksempler.

 

Peace out!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej allesammen

 

Tak for jeres tid... Der er klart nogle ting som vi vil tage til efter tanke og forbedre på med det samme... prisen er så god fordi at der PT ikke er hverken lokale leje eller varme og el betaling... men rent hobby og et forsøg på at starte det op hvor efter prisen kan ændre sig når vi har set om det kan bære/ om vi har en ved varende interesse...

 

Men any way. tak for jeres hjælp kom gerne med mere hvis der er noget...

Link til kommentar
Del på andre sites

galleriet er der... du skal bare trykke på billederne, som også er skrevet ved siden af et af dem...

 

ang. adresse er det noget som man får oplyst hvis man henvender sig som interesseret.

 

Ang. lyd eksemplerne er det jo det vi garentere det kan i nogle tilfælde godt blive bedre. Det skal også tages i betragtning at prisen ikke er højere end kvaliteten, og at det kun bliver reklameret som en demo evt. til spille steder og ikke som en cd kvalitet... Der kan sagtens laves bedre resultater men ikke til den pris som vi har hardware for pt. (Det er selvfølgelig noget som ville blive opgraderet med tiden)...

 

Tak for kommentarer.

 

Grej listen er taget til efter tragtning...

Link til kommentar
Del på andre sites

galleriet er der... du skal bare trykke på billederne, som også er skrevet ved siden af et af dem...

 

Så bør i måske skrive at det er et galleri. At man kan bruge piletatserne var ikke noget der gik op for mig første gang. Navigationen mellem billeder for neden skal måske stå med sort så det bliver mere iøjenfaldende.

 

 

ang. adresse er det noget som man får oplyst hvis man henvender sig som interesseret.

 

Fair nok. Det er bare noget der indgår i de fleste folks overvejelser: Hvor ligger det stedet? Jeg ville godt kunne cykle mit trommessæt 1 km. 3 km - nej tak. Bare skriv sådan ca. hvor det ligger f.eks. "2 km nordvest for ... bla. bla. bla...."

 

 

Ang. lyd eksemplerne er det jo det vi garentere det kan i nogle tilfælde godt blive bedre. Det skal også tages i betragtning at prisen ikke er højere end kvaliteten, og at det kun bliver reklameret som en demo evt. til spille steder og ikke som en cd kvalitet... Der kan sagtens laves bedre resultater men ikke til den pris som vi har hardware for pt. (Det er selvfølgelig noget som ville blive opgraderet med tiden)...

 

 

Ok. Det sætter det jo lidt i perspektiv. Er det mikrofoner den er galt med eller lydkort eller hvor er det det snævrer til?

 

Men stadigvæk: Hvis i med bedere mikrofoner/andet kan optage bedere kan i jo f.eks. bede musikerne tage mics med selv. Når man hører jeres demo'er går man jo ud fra at i bruger godt grej - og så fremstår det dårligt produceret/mixet. Dermed kommer i til at fremstå mere uprofessionelle end i er. Det har du ikke lyst til hehe ;)

 

Peace out!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Peter tak for endnu et dejligt seriøst og konstruktivt svar...

 

Vi tager tingene til efter retning og snakker feed back igennem løbende så forbedre vi de ting som vi syntes er relevante, nogle ting ville nok også komme på længere sigt da der jo også er lidt arbejde i at forbedre nogle ting.

 

Generelt er vores udstyr kun semi, og noget har selvfølgelig også at gøre med at vi skal have noget mere erfaring i at bruge det. (hvilket forhåbentlig kommer). Jeg vil dog pointere at prisen ikke er højere blandt andet på grund af den manglende erfaring... hvilket er noget vi arbejder på. kommer tid kommer kvalitet... hehe :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jaa, vil nok også påpege at kvaliteten på lydklippene kunne være bedre :P ...Men som sagt, hvis nogle bare lige vil fyre nogle demoskud af for at at høre hvor musikken ligger, så er det da en fed ide :)

 

...Og ja, hvor ligger i overhovedet hende?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu