Toontrack Superior Drummer 2.2


Kirchhoff

Recommended Posts

Kan man downloade en prøve version af Toontrack Superior Drummer 2.2 ?

 

Jeg kunne godt tænke mig give min Roland TD-3 et liv, så lige for at prøve det inden jeg "spytter" 1700,- efter projektet.

 

M.v.h. Kirchhoff

 

 

Det politiske korrekte svar er nej.

 

Det kan som så meget andet findes på nettet, men det er så langt fra en lovlig løsning.

 

Men kan godt forstå hvor du vil hen.

 

Jeg gjorde så det slemme, inden jeg købte det, da jeg lige som dig syntes det var mange penge for noget jeg ikke anede hvad var.

 

Jeg vil dog sige, at hver en krone er givet godt ud!

 

Jeg har et TD-10, og bruger aldrig lydene i modulet mere, da Superior 2 simpelthen er så fedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan eventuelt downloade nogle gratis samples, og se om det tiltaler dig at spille gennem computeren. Hvis det er en succes kan du høre Aage om de har det sat op, så man kan høre lydene, og "prøve" programmet inden man køber.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svar !

 

Jeg må se om jeg istedet kan finde en brugt (kan software blive brugt, slidt og bulet :dialaugh_trans: )

 

Kirchhoff

 

Hey.

 

Jeg har næsten lige købt superior drummer 2 af en bruger her på trommeslageren, og det var ligeså godt som nyt. Du skal bare have den gamle bruger til at fjerne sin authorizations af programmet så du kan installere den med din pc. Ellers er det helt uden problemer.

Brugt eller nyt... det eneste sted jeg kan mærke en forskel er på pengepungen :cigar:

 

Held og lykke med jagten, og glæd dig for lyden er for fed :dev:

 

M.v.h. Mathias

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu