Min Ipod..


albertbp

Recommended Posts

Her er en lidt flabet løsning:

-drop din ipod og køb en "ordentlig" mp3 spiller ! :dev:

 

Ja undskyld, men jeg kunne bare ikk' la' vær'. Ipods er pissesmarte og kan en masse fis og ballade og er derfor alt for dyre, de har også deres begrænsninger. Bla.a kan de ikke downloade musik fra bibliotekernes net (bibzoom.dk) fordi de ikke kan afspille wma-filer.

 

Næ, køb f.eks. denne Creative Zen :rock:http://dk.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=18615&listby=

Den er billigere og kan det en mp3 skal kunne: spille musik, og det er i en go kvalitet når man først lige har smidt de medfølgende ørepropper væk og sat noget ordentligt i (det skal man iøvrigt med de fleste mp3 spillere)

 

Ja undskyld :doo: men verden er vel delt i to lejre: dem der elsker mac produkter og så alle os andre "fornuftige" mennesker ;)

 

-håber trods alt at der er nogen andre der kan løse dit problem :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er en lidt flabet løsning:

-drop din ipod og køb en "ordentlig" mp3 spiller ! :dev:

 

Ja undskyld, men jeg kunne bare ikk' la' vær'. Ipods er pissesmarte og kan en masse fis og ballade og er derfor alt for dyre, de har også deres begrænsninger. Bla.a kan de ikke downloade musik fra bibliotekernes net (bibzoom.dk) fordi de ikke kan afspille wma-filer.

 

Næ, køb f.eks. denne Creative Zen :rock:http://dk.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=18615&listby=

Den er billigere og kan det en mp3 skal kunne: spille musik, og det er i en go kvalitet når man først lige har smidt de medfølgende ørepropper væk og sat noget ordentligt i (det skal man iøvrigt med de fleste mp3 spillere)

 

Ja undskyld :doo: men verden er vel delt i to lejre: dem der elsker mac produkter og så alle os andre "fornuftige" mennesker ;)

 

-håber trods alt at der er nogen andre der kan løse dit problem :tu:

Kvalitet koster jo penge ;)

 

Vi andre har set lyset fra den æble formede kilde :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

du kan prøve at slette alt på den og så køre det ind igen, den kan du gøre ved at holde home button og tænd/sluk knappen inde sammentidig... hold dem inde idtil den slukker og der kommer apple mærket på skærmen, når apple mærket kommer frem slipper du tænd sluk knappen men bliver ved med at holde home button inde... efter noget tid så er alt på din ipod slettet og den beder dig om at slutte den til din computer

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er en lidt flabet løsning:

-drop din ipod og køb en "ordentlig" mp3 spiller ! :dev:

 

Ja undskyld, men jeg kunne bare ikk' la' vær'. Ipods er pissesmarte og kan en masse fis og ballade og er derfor alt for dyre, de har også deres begrænsninger. Bla.a kan de ikke downloade musik fra bibliotekernes net (bibzoom.dk) fordi de ikke kan afspille wma-filer.

 

Næ, køb f.eks. denne Creative Zen :rock:http://dk.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=18615&listby=

Den er billigere og kan det en mp3 skal kunne: spille musik, og det er i en go kvalitet når man først lige har smidt de medfølgende ørepropper væk og sat noget ordentligt i (det skal man iøvrigt med de fleste mp3 spillere)

 

Ja undskyld :doo: men verden er vel delt i to lejre: dem der elsker mac produkter og så alle os andre "fornuftige" mennesker ;)

 

-håber trods alt at der er nogen andre der kan løse dit problem :tu:

 

Ok jeg bliver lige nødt til at kommentere på den her.

 

Zen MX er absolut en skodafspiller ud over alle grænser!

Bortset fra at den generelt virker billig i kvalitet og er absurd langsom i menuerne, er den NÆSTEN lige så ukompatibel som iPod. Bl.a. kan den ikke afspille .ogg lyd (linux), samt nogen som helst almindelige videoformater (kun Creatives eget....) selvom den bliver reklameret som værende en bærbar videoafspiller.

Desuden har den en herlig evne til at fucke rækkefølgen af numrene på en CD totalt op, selvom man i flere forskellige programmer har krydstjekket at fil-info'erne er korrekte.

 

 

Når det er sagt, ejer jeg kun en enkelt genstand med æblelogoet på:

76204_465660277835_731587835_5522991_8252760_n.jpg

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Nå, nu begyndte det sku at virke igen..

Dvs., at mit råd, hvis det sker for andre, må være at vente nogen dage!

Tak for alle de dejlige svar! Fedt!

Tråden er nu overladt til Apple vs. De andre krigen, med de ord til Apples sidde, at de kan reparere sig selv! ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg melder mig også ind hos dem der hader Apple-produkter.

Og det som Leo siger med at Creatives fucker rækkefølgen på sange op, så skal det lige siges at det gør min iPod også alt for tit..

 

Derudover, så sent som i går kunne jeg ikke lægge min nye cd (Them Crooked Vultures - Fedt album :tu:') ind på iTunes, for den sagde at "der skete en fejl".. ja min barer r..! Apple er en stor fejl!!

 

Nå, nok tilsvinelse :cigar: jeg fik mine aggressioner ud :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg melder mig også ind hos dem der hader Apple-produkter.

Og det som Leo siger med at Creatives fucker rækkefølgen på sange op, så skal det lige siges at det gør min iPod også alt for tit..

 

Derudover, så sent som i går kunne jeg ikke lægge min nye cd (Them Crooked Vultures - Fedt album :tu:') ind på iTunes, for den sagde at "der skete en fejl".. ja min barer r..! Apple er en stor fejl!!

 

Nå, nok tilsvinelse :cigar: jeg fik mine aggressioner ud :-)

 

Bruger du PC eller Mac? For jeg synes iTunes kører ad h...... til på PC. :doo:

Jeg er ikke helt klar over grunden til dette...

Link til kommentar
Del på andre sites

Bruger du PC eller Mac? For jeg synes iTunes kører ad h...... til på PC. :doo:

Jeg er ikke helt klar over grunden til dette...

Jeg bruger PC.

Men ja, iTunes er også sløv og langsom hos mig..

 

Det er en anden dårlig ting ved iPod; man er tvunget til at bruge iTunes..

 

Men ellers så tjek Winamp ud. Der kan du smide al musikken fra iTunes over i, og så er der gratis radio fra hele jorden. :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu