Ts Tromme "nørd" Weekend...


zildjian

Recommended Posts

ja jeg er enig i at 1 dag er nok.. men lidt surt hvis man ikke kan kæve nogle genstande uden at skulle tænke på hvordan man kommer hjem.

 

Vil meget anbefale en "simpel" overnatnings feature.. kan jo bare være et rum hvor man kan smide underlag og sovepose!.. og hvo r man sove til 10-tiden næste dag?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt klart med, og hvis jeg ikke har job den dag, kan jeg også hjælpe til med det praktiske. Jeg lægger gerne kassevogn til og kører en tur rundt på fyn/ trekantsområdet og samler grej op, hvis nogen skulle have interesse i det. Jeg skal bare have lidt tilskud til diesel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Først.. :tu::tu: til at det falder i så god jord at der er så mange der gerne vil deltage og hjælpe... :-)

 

Og ja, Posten ligger 2 min gang fra banegården, så meget nemt for dem der kommer med tog.

 

Ang om det skal holdes over en dag eller weekenden, kan vi jo finde ud af, fx. nørde om lørdagen og hygge, og pakke sammen om søndagen fx.

 

Ang overnatning, så kan jeg godt huse 4-6 stk, bor selv bag ved banegården så det tager 12-15 min på gå ben, ellers er de hoteller lige ved banegården ikke super dyre, mener 7-800 for et 5-6 persons værelse..

 

Men arbejder vidre med at finde nogle datoer, så der kommer mere info i starten af næste uge.

 

Rock on

og go weekend

 

Jesper

Redigeret af zildjian
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt klart med, og hvis jeg ikke har job den dag, kan jeg også hjælpe til med det praktiske. Jeg lægger gerne kassevogn til og kører en tur rundt på fyn/ trekantsområdet og samler grej op, hvis nogen skulle have interesse i det. Jeg skal bare have lidt tilskud til diesel.

 

:tu: det er sku stil det der.. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder som en super ide... :-) ™

 

Overnatning..

hmm har et øvelokale, hvor der godt kan sove 10 stk eller lign.

 

med mindre posten/Morten Ø vil lægge et par af lokalerne til rådighed, som er oppe ovenpå...(feks. bandrummene)

 

eller hvis: den lyserrøde pony kunne åbnes.. :cigar: = med drikkelse.

 

 

Og giver gerne en hånd med, hvis der er brug for det.

 

og kan måske godt lokkes til at slæbe et gammelt sæt med evt. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu