"the Snow" - Optaget I Øveren


Led Zeppelin

Recommended Posts

Hej Medslagere!

 

Vi har forsøgt os med at optage i vores øvelokale, og derfor vil vi hjertens gerne høre hvad folk synes om det! :)

Så hvis i vil give det et lyt og en kommentar med på vejen ville det simpelthen bare være så skønt!

 

Det drejer sig om nummeret "The Snow"

På forhånd tak!

 

www.myspace.com/lovecrystals

 

Mikkel Moseholm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes også at det lyder godt. Fin kvalitet for en øvelokale demo.

 

Nu beder du selv om kritik, så jeg vil komme med et par enkelte kommentarer til ting, jeg mener I kan gøre bedre:

 

Jeg synes godt kontrasten mellem vers og omkvæd kunne være større. Idéen er god som I spiller det nu, men guitarlyden er lidt for ensformig og der er ikke rigtig forskel i dynamikken.

 

Jeg synes at du spiller meget fedt, men det kunne godt være mere tight. I de stykker, hvor du flyder på bækkenerne i versene, mister nummeret pusten. Jeg tror sagtens du kan bevare din figur som den er, men bare spil den mere bestemt, og gerne til click track.

 

Jeg synes ikke at det ekstra guitarspor i "outroen" passer ind. Det virker lidt påklistret. Jeg kan godt forstå, at I gerne vil afslutte med et brag, men det fungerer ikke rigtig. Måske en decideret guitarsolo kunne give lidt af det samme, men mere i overensstemmelse med nummerets lidt rå lyd?

 

Håber det giver nogenlunde mening. :-)

 

Held og lykke frem over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu