Se Lige Her ... !


jesusogjonathan

Recommended Posts

Hejsa!

 

Du har rigtig mange fine ideer, og egentlig også for mange ideer, synes jeg... Selv ville jeg synes at det ville være meget federe, hvis du bare kørte et beat gennem et helt nummer, og så lavede et par fills ind imellem.. Men som sagt - du har mange fine ideer i dit spil, men de skal bare finpudses, og bruges med omtanke :-) Der er mange trommeslagere, der i sine videoer gerne vil have presset ALT det de kan ind i nummeret.. Og mange også bare for at vise at de kan spille det, men 9 ud af 10, vil i sidste ende synes det ville være federe med et groove der monsterswingede, istedet for 117 fills :-)

 

Rock on!!

 

Mvh,

Frederik

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa!

 

Du har rigtig mange fine ideer, og egentlig også for mange ideer, synes jeg... Selv ville jeg synes at det ville være meget federe, hvis du bare kørte et beat gennem et helt nummer, og så lavede et par fills ind imellem.. Men som sagt - du har mange fine ideer i dit spil, men de skal bare finpudses, og bruges med omtanke :-) Der er mange trommeslagere, der i sine videoer gerne vil have presset ALT det de kan ind i nummeret.. Og mange også bare for at vise at de kan spille det, men 9 ud af 10, vil i sidste ende synes det ville være federe med et groove der monsterswingede, istedet for 117 fills :-)

 

Rock on!!

 

Mvh,

Frederik

 

Kunne ikke være mere enig, et godt groove er ofte den funktion en slager har og er ansvarlig for at skabe.

 

Prøv at sæt dig med din metronome og så bare spil et fedt beat i 3 min og aftal med dig selv at du kun må lave eks. 3 fills ialt ;)

Prøv også at groove til 50 bpm i længere tid, pludselig opstår der sådan en underlig samhørighed mellem dig og dit sæt/groove. DET er fedt !!

Og glem ikke at smadre igennem med fills en gang imellem som du gør på videoen....

 

:rock: vh Tromas

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Hejsa!

 

Du har rigtig mange fine ideer, og egentlig også for mange ideer, synes jeg... Selv ville jeg synes at det ville være meget federe, hvis du bare kørte et beat gennem et helt nummer, og så lavede et par fills ind imellem.. Men som sagt - du har mange fine ideer i dit spil, men de skal bare finpudses, og bruges med omtanke :-) Der er mange trommeslagere, der i sine videoer gerne vil have presset ALT det de kan ind i nummeret.. Og mange også bare for at vise at de kan spille det, men 9 ud af 10, vil i sidste ende synes det ville være federe med et groove der monsterswingede, istedet for 117 fills :-)

 

 

Ja jeg er også helt enig herfra :)

 

du har et godt spil, men ville lyde federe med et godt fast beat og nogen fede fíll's :P

 

men Peace, Rock og Heavy-metal herfra, for det lyder jo meget godt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu