Erfaring Med Køb Af Dw


jesusogjonathan

Recommended Posts

De sæt du snakker om er pacific. Jeg har spillet på dem en enkelt gang, og de er ganske fine til prisen. Skind skal du skifte så snart du får dem!

 

Men dem kan du roligt købe, mener jeg.

 

Jeg er selv DW ejer, pacifics storebror.

 

- Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er absolut udemærkede sæt, jeg lånte et sæt til et job og efter lidt tid med dem og en stemmenøgle og nye clear emperor og en bøtte moongel lød de faktisk ok ;o)

 

Men, kig lige brugt markedet igennem, du får altså mere for dine penge vil jeg mene.

 

Har selv lige købt et brugt men meget velholdt Pearl Masters studio, 8-10-12-14-16-22 ,iconrack, clamps, tamholdere og boomarme i Drumcity.

 

 

God jagt ;)

 

Tromas

Link til kommentar
Del på andre sites

OKay ej det var ikke godt vil helst have nogen trommer med remo eller evans skind på i forvejen hvad skal jeg så finde for et mærke ?? ;-)

 

 

Noget brugt!

 

Hvis du vil købe nyt sæt, hvor de skind der sidder på er ordentlige, så skal du op i topklasse sæt.

 

Det PDP jeg har sad der da også Remo skind på, men det er så deres Kina model, og de er INTET værd!

 

Jeg ville nu ikke lade kvaliteten af skind fra fabrikken afgøre hvilket sæt jeg vil købe.

Selv om der sidder gode skind på, er det jo ikke ensbetydende med at det er lige netop de skind DU gerne vil have på.

 

F.eks. mit Reference, det kom med Remo Ambassador skind. Men de røg af lige så hurtigt som trommerne var pakket ud, da de bare ikke virker for mig.

 

Så find hellere det sæt du gerne vil have, og så indregn lidt ekstra i budgettet til de skind du gerne vil have.

 

Men hvis du bare vil have et sæt med Evans, så er det Tama så vidt jeg husker der har dem på ab Werk.

Redigeret af Niki
Link til kommentar
Del på andre sites

Noget brugt!

 

Hvis du vil købe nyt sæt, hvor de skind der sidder på er ordentlige, så skal du op i topklasse sæt.

 

Det PDP jeg har sad der da også Remo skind på, men det er så deres Kina model, og de er INTET værd!

 

Jeg ville nu ikke lade kvaliteten af skind fra fabrikken afgøre hvilket sæt jeg vil købe.

Selv om der sidder gode skind på, er det jo ikke ensbetydende med at det er lige netop de skind DU gerne vil have på.

 

F.eks. mit Reference, det kom med Remo Ambassador skind. Men de røg af lige så hurtigt som trommerne var pakket ud, da de bare ikke virker for mig.

 

Så find hellere det sæt du gerne vil have, og så indregn lidt ekstra i budgettet til de skind du gerne vil have.

 

Men hvis du bare vil have et sæt med Evans, så er det Tama så vidt jeg husker der har dem på ab Werk.

Okay ja :) men det kunne jo være en lille bonus med godt skind på ! ....... og Tama trommesæt de lyder bare godt ... også planen jeg vil have tama men det var nogen fede trommer de andre !!:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

"skindpakker" 10-12-14 for 239,- så skifter du bare, du kan jo ikke bedømme sættet efter om der sidder det rigtige mærke på skindet. Der er jo en verden til forskel på lyden af en tromme, om der sidder det ene eller det andet skind på ?

 

vh. Tromas

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu