Hvad Laver I, Når Der Er X-Factor?


Recommended Posts

Netop det koncept synes jeg er virkelig skod. Man kalder det et talentshow, men i de indledende runder fokuseres der langt mere på de, som ikke kan noget som helst, end på de som rent faktisk kan noget. Men det er åbenbart underholdningsværdi i, at se andre mennesker udstille sig selv i de mest pinlige situationer.

 

 

Ja der er vi så forskellige. Men mange af de tv-programmer der er, handler jo om folks talenter, både de gode og de dårlige. Og jeg vil gerne underholdes, og der er x-factor et program, der leverer varen. Jeg er da også helt klart mest til liveshows'ne, hvor der bliver leveret noget fed musik. Og netop musikprogremmer mangler der meget af synes jeg.

Men fred væe med det, nogen hade og andre elsker x-factor.

 

Peace.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja der er vi så forskellige. Men mange af de tv-programmer der er, handler jo om folks talenter, både de gode og de dårlige. Og jeg vil gerne underholdes, og der er x-factor et program, der leverer varen. Jeg er da også helt klart mest til liveshows'ne, hvor der bliver leveret noget fed musik. Og netop musikprogremmer mangler der meget af synes jeg.

Men fred væe med det, nogen hade og andre elsker x-factor.

 

Peace.

 

Helt sikkert! Jeg synes bare det er ærgerligt, at man i "talentprogrammer" bruger så meget tid på så lidt. Og det er skam ikke fordi jeg bare vil køre en hetch mod X Factor. Jeg synes talentshows er fint, så længe de rent faktisk handler om talent, og jeg har da også selv set nogle af de live shows, og der har da helt sikkert været nogle fede performences, og helt sikkert også et fedt band.

 

Peace!

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk er så sure over x-factor? Det er sgu da super underholdende at se alle de idioter der ikke kan synge - og når der ikke er flere af dem kan man jo glæde sig over nogle af de deltagere som rent faktisk kan synge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Matador, Rejseholdet, Forbrydelsen, Krøniken, Nissebanden etc. er selvfølgelig spild af tid...

 

(Ironi kan forekomme i ovenstående)

 

:whiteflag:

 

Matador, Rejseholdet, Forbrydelsen, Krøniken, Nissebanden etc. er selvfølgelig spild af tid... Med mindre du føler du lærer noget af det.

Jeg har med garanti lært noget om venskab og risengrød da jeg var lille ved at se Nissebanden, men jeg lærer absolut INTET af X-Factor. Det er ligegyldigt tv.

 

Tag da ud og oplev verden i stedet for :hmm:

 

Hilsen morfar

Link til kommentar
Del på andre sites

Matador, Rejseholdet, Forbrydelsen, Krøniken, Nissebanden etc. er selvfølgelig spild af tid... Med mindre du føler du lærer noget af det.

Jeg har med garanti lært noget om venskab og risengrød da jeg var lille ved at se Nissebanden, men jeg lærer absolut INTET af X-Factor. Det er ligegyldigt tv.

 

Tag da ud og oplev verden i stedet for :hmm:

 

Hilsen morfar

 

Hov, jeg troede vi snakkede underholdning og ikke lærdom?

 

Men måske tager jeg fejl af konceptet... ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg stiller mig op på række med Jonas og mener at x faktor er et skide godt underholdnings koncept. At de tre dommere udøver deres ret til at moppe, sjofle og kører de talentløses ansigter rundt i manegen, så brusk, blod og benstumper sprøjter til alle sider, syntes jeg er helt fint. Det må ligesom være en del af gamet hvis man stiller sit 'talent' op til offentlig skue!!! Men jeg er heller ikke tilhænger af at pakke tingene ind.

 

Jeg syntes der har været en del berigende oplevelser i de foregående år, men størstedelen af de optrædende har ikke gjort mig åndeligt rigere eller fattigere.

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

At de tre dommere udøver deres ret til at moppe, sjofle og kører de talentløses ansigter rundt i manegen, så brusk, blod og benstumper sprøjter til alle sider, syntes jeg er helt fint.

Ja, altså her går MIN grænse. Ok at nogle sætter sit talent (eller mangel af samme) til skue - problemet er bare, når det er går over til at være "ondsindet" - hvor deltagerne ikke selv kan overskue konsekvensen af deres handling.

Og her synes jeg, DR1 går over grænsen - underholdning for enhver pris - også selvom det kan skade andre. :argh:

 

Nø....jeg vil hellere bruge min tid på at læse og skrive indlæg i forskellige aviser. For tiden kører det jo meget på efterlønnen - og hvad man skal gøre med alle os "ældre", når vi bliver over 60.

Og her kan det da godt bekymre mig, om min fysik holder, til jeg bliver 65 år - som regeringen vil. Eller om der i så fald bliver mulighed for at arbejde på nedsat tid, når man er over 60 år - hvilket ville være ok for mig.

Samtidig bekymrer det mig, at der så mange unge uden arbejde for tiden - hvilket var jo netop var grunden til, at efterlønnen blev skabt i 70'erne. :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

overset?! du hører nogle HELT forkerte plader... Whiskers er det hippeste!!

Jeg hører skam de helt rigtige plader- det er derfor jeg øver whiskers. For det er ganske rigtigt mega hipt!

Jeg siger bare, at der ikke er mange der dyrker whiskers-spillet længere.. Og det er i hvert fald en bedre beskæftigelse end at se x-factor!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes bare programmet er så falsk, det er bygget på et fastlagt koncept. Brækker mig!

 

Og så gejler det de medvirkende op til ufattelige proportioner! Folk tror de vil blive enorme superstjerner.

 

Og alt den vamle hype i skodmedierne såsom ekstrabladet & BT, med al den omtale han får, så må "reme" åbenbart være Danmarks svar på Gud i musikindustrien

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hører skam de helt rigtige plader- det er derfor jeg øver whiskers. For det er ganske rigtigt mega hipt!

Jeg siger bare, at der ikke er mange der dyrker whiskers-spillet længere.. Og det er i hvert fald en bedre beskæftigelse end at se x-factor!!!

 

Yearh!!!

 

Det gad jeg godt høre en dag! Det er så fascinerende at opleve en whiskers wizard! :)

 

Ser ret sjældent X-Faktor.

 

Det er som regel et godt tidspunkt at få nørdet igennem på Computeren uden at konen keder sig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg indrømmer at tv'et tit er tændt når der er x-factor... MEN jeg har jo også børn...

 

Nå, men gang på gang undres jeg over folks mangel på selvkritik.

OG så fortalte en god ven mig lige noget som jeg egentlig godt vidste, men vist havde glemt igen...

 

Der er jo en optagelsesprøve inden de kommer ind til Blackman og co. OG det er ikke kun de gode der bliver valgt til tv'et.

 

Se det synes jeg jo er meeeeeeega latterligt!!! Men ok mange synes jo det er det der er sjovt, men alligevel.... bvadr!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

...

...

OG så fortalte en god ven mig lige noget som jeg egentlig godt vidste, men vist havde glemt igen...

 

Der er jo en optagelsesprøve inden de kommer ind til Blackman og co. OG det er ikke kun de gode der bliver valgt til tv'et.

 

Se det synes jeg jo er meeeeeeega latterligt!!! Men ok mange synes jo det er det der er sjovt, men alligevel.... bvadr!!!!

 

præcis... det er DET der er klamt.. at producerne bevist vælger nogle aller værste skod eksempler på mangel på selvkritik eller direkte mindre-intelligente personager som fremfører noget lort, så befolkningen kan grine af det.. SYGT koncept... synd for de stakler der får lov at blamere sig selv på TV på den måde.

De stakler aner jo ikke at de er talentløse over alle grænser!.. de tror sgu de KAN synge!.. og så gå fra "du er da god" i udvælgelsen og ind til Blachmann "STOOOOP.. det lyder af lort".. det kan sgu godt knække nogle mennesker.. men det hører vi ikke om.. jo nogle gange en enkelt dag når BT/Ekstrasladder lige vender 180 grader og hænger en dommer ud (som jeg faktisk tror også ind imellem glemmer at de personer har været til audition og er sluppet igennem til udsendelsen!).

 

DR-> det er sutter RØ* !.. ikke nok med at man tvinges til licens/skat, men så bruger de også pengene på at ydmyge mennesker... og 99% af DK æder det råt. DET er sørgeligt.

 

DR burde være på listen over tilvalgskanaler som man skulle betale for, så kan vi jo se om de kan overleve?

 

sørgeligt, uintelligent TV... men nu er jeg jo også bare 40+ og nok ikke i segmentet til X-crap :doo:

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg indrømmer at tv'et tit er tændt når der er x-factor... MEN jeg har jo også børn...

 

Nå, men gang på gang undres jeg over folks mangel på selvkritik.

OG så fortalte en god ven mig lige noget som jeg egentlig godt vidste, men vist havde glemt igen...

 

Der er jo en optagelsesprøve inden de kommer ind til Blackman og co. OG det er ikke kun de gode der bliver valgt til tv'et.

 

Se det synes jeg jo er meeeeeeega latterligt!!! Men ok mange synes jo det er det der er sjovt, men alligevel.... bvadr!!!!

Altså... DR forklarer det selv med, at dem, der går videre til de "rigtige" dommere, skal "afspejle helheden, af dem der stiller op",

så/hørte/læste jeg et eller andet sted. Hvor meget, man skal ligge i det, ved jeg så ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

...

De stakler aner jo ikke at de er talentløse over alle grænser!.. de tror sgu de KAN synge!.. og så gå fra "du er da god" i udvælgelsen og ind til Blachmann "STOOOOP.. det lyder af lort".. det kan sgu godt knække nogle mennesker.. men det hører vi ikke om.. jo nogle gange en enkelt dag når BT/Ekstrasladder lige vender 180 grader og hænger en dommer ud (som jeg faktisk tror også ind imellem glemmer at de personer har været til audition og er sluppet igennem til udsendelsen!).

...

 

Sjovt du nævner det. En af mine venner går på gymnasium med en pige der ikke har været i skole siden hun blev smidt ud af Blachmann - det er alligevel trist at folk dropper ud af skolen efter en tur i x-factor

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu