22" Paiste 2002 Black Label


Jonas Haaf

Recommended Posts

2780?.. vildt... mit BL 22 vejer 2950 mener jeg.. sgu noget af en forskel.. måske vi kan bytte hvis du synes det mangler lidt power?.. jeg vil nemlig gerne ha mit lidt lettere!

 

mit er fra... hmm.. tror det er 75.. kan ikk huske det.. men er i super stand..

 

nå det var måske lidt OT.. tillykke med det!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med det. 2002 rides er sgu guf! Især i studiet.

Jeg har selv et 24" black label, som er svært lækkert, men det har stort set ikke været på sættet, siden jeg fik et A Zildjian fra 50'erne i samme størrelse, så jeg overvejer lidt, om det skal sælges (blasfemi, jeg ved det, men hver gang jeg prøver at skifte et af mine andre rides ind i øveren, ryger det Zildjian tilbage på stativet efter et enkelt nummer).

Link til kommentar
Del på andre sites

Fik for øvrigt spillet lidt på det i øveren idag. Det lyder fedt.

Lidt mørkere og mindre "pinget" end mit 20", og det blender klart bedre når musikken spiller.

Jeg savner måske en lidt mere defineret stik lyd, men ud over det er jeg rigtigt godt tilfreds.

Det kan crashe med lidt god vilje, meeeen, der er bedre alternativer til det. Klokken er noget bedre end på mit 20"

 

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig.. Klokken er noget bedre.. Og det virker mørkt, men pinget trænger igennem musikken alligevel synes jeg?

 

Men ja, crashe kan det men så siger det HØJT ;-)

 

Hvis bare de lavede 21"... Ville være det perfekte 2002 ride til allround brug !

 

 

 

Jeg har en stiksav du kan låne :-)

 

/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu