Male Et Stortrommeskind!


metallica2

Recommended Posts

Hej!

 

Jeg kunne godt tænke mig at få mit bands navn på stortrommeskindet men hvordan gør jeg det?

 

Skal jeg tage ind til et trykfirma og få det lavet der eller kan jeg sagtens selv lave det?

 

Og hvis det er jeg selv kan lave det hvilket noget maling skal jeg så evt bruge?

 

Mvh: Metallica2 :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Logocut.dk

 

Perfekt resultat

 

Ikke vildt dyrt

 

Men seføli billigere at male det på.. Brug spray.. Gerne plast maling.. Kun tyndt lag så det ikke krakelerer.. Hvis du maler på glat skind så tá noget 100-160 korn sandpapir og giv det en let omgang på den side der skal males

SÅ holder malingen bedre

Link til kommentar
Del på andre sites

Logocut.dk

 

Perfekt resultat

 

Ikke vildt dyrt

 

Men seføli billigere at male det på.. Brug spray.. Gerne plast maling.. Kun tyndt lag så det ikke krakelerer.. Hvis du maler på glat skind så tá noget 100-160 korn sandpapir og giv det en let omgang på den side der skal males

SÅ holder malingen bedre

Tak det vil jeg prøve!

 

Men hvad med skarpolener osv?

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er en anden løsning, hvis man er til "gør det selv".

 

Jeg har lavet bandnavn på mit frontskind med en god sprit-tush.

 

Selve navnet har jeg skrevet på computer (der kan downloades mange fantasifulde skrifttyper fra nettet) og derefter printet det ud på alm A4.

 

For at få det stort nok har jeg forstørret yderligere op i kopimaskine evt. af flere gange.

 

Dernæst har jeg sat det fast med tape på indersiden af et alm coatetd ambassador og blot tegnet det op på fronten med en rolig og sikker hånd.

 

Det ser ganske prof' ud på et par meters afstand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er en anden løsning, hvis man er til "gør det selv".

 

Jeg har lavet bandnavn på mit frontskind med en god sprit-tush.

 

Selve navnet har jeg skrevet på computer (der kan downloades mange fantasifulde skrifttyper fra nettet) og derefter printet det ud på alm A4.

 

For at få det stort nok har jeg forstørret yderligere op i kopimaskine evt. af flere gange.

 

Dernæst har jeg sat det fast med tape på indersiden af et alm coatetd ambassador og blot tegnet det op på fronten med en rolig og sikker hånd.

 

Det ser ganske prof' ud på et par meters afstand.

 

Kan du ikke komme med et flash af det?

 

Mvh: Metallica2 :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte noget "klistermærke-papir", og lavede to store klistermærker med hver del af navnet, skar det til og klistrede det på. Det fungerede perfekt, og så perfekt ud når først man kom mere end 1½ meter væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte noget "klistermærke-papir", og lavede to store klistermærker med hver del af navnet, skar det til og klistrede det på. Det fungerede perfekt, og så perfekt ud når først man kom mere end 1½ meter væk.

Kan du ikke flashe et billede?

;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er en anden løsning, hvis man er til "gør det selv".

 

Jeg har lavet bandnavn på mit frontskind med en god sprit-tush.

 

Selve navnet har jeg skrevet på computer (der kan downloades mange fantasifulde skrifttyper fra nettet) og derefter printet det ud på alm A4.

 

For at få det stort nok har jeg forstørret yderligere op i kopimaskine evt. af flere gange.

 

Dernæst har jeg sat det fast med tape på indersiden af et alm coatetd ambassador og blot tegnet det op på fronten med en rolig og sikker hånd.

 

Det ser ganske prof' ud på et par meters afstand.

 

 

Kan du ikke komme med et flash af det?

 

Mvh: Metallica2 :-)

 

jeps, jeg prøver lige med et billed her. Det er første gang jeg forsøger mig med dropboks, så måske virker det ikke helt efter hensigten.

 

https://dl-web.dropbox.com/get/Photos/DSC04606.JPG?w=8c56aaef

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor finder man sådan noget klistermærkepapir? eller hvordan fanden gjorde du egentlig det dér? det kan jeg slet ikke kapere i min mindreårige højre hjernehalvdel... hjælp mig, det er så pænt

 

Jeg fandt det i en almindelig boghandel.

 

Jeg fandt blot den rigtige font, printede det ud på papiret, og klistrede det på skindet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Jeg fandt det i en almindelig boghandel.

 

Jeg fandt blot den rigtige font, printede det ud på papiret, og klistrede det på skindet.

 

Nååå du købte noget hvidt selvklæbende papir og printede ud på det ik?

 

Jeg tænker man må kunne lave en kombi! Hvis man kan få noget sort blankt folie i A4 størrelse, kan man jo printe sit logo ud på bagsiden (skal så være spejlvendt) og så klippe det ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu