Tony Royster Jr. Vs. Thomas Pridgen


Emil2k

Recommended Posts

Ha! Jeg faldt lige over den her

 

Jeg er midt i et seriøst Mars Volta-trip lige nu, og så ville jeg lige søge på Thomas Pridgen, fordi han er så sej, som han er.

Her battler han så gode gamle Royster Jr., Jay-Z's trommeslager så vidt jeg husker, men bedst kendt som "den lille dreng", han er bare blevet lidt større...

 

Hold kæft hvor de gospler. Se den hvis du har brug for lidt larm og en selvtillidslammer, det er ret ovedrevet. Men også fedt nok på en måde :D

 

Redigeret af Emil2k
Link til kommentar
Del på andre sites

Hold da op! Altså rent musikalsk er det jo en falliterklæring for at sige det mildt. Til gengæld er det altså en magtdemonstration der gør noget. usmageligt :P

 

Umiddelbart synes jeg, at Tony har levet for meget på sit navn og sin ungdom.. Thomas Pridgen har altså lidt mere udstråling og originalitet (kan ikke lige finde et bedre ord) over sit spil, IMO.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er rigtigt. Det er i virkeligheden ikke til at holde ud at høre på, men jeg synes det er sjovt! Det er fandme sjovt, fordi det er så overdrevet.

Og så er det jo faktisk også en power-/chopsmanifestation, man må tage hatten af for. Men noget man ville sætte på pladespilleren er det nok ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Her er lidt mere præstation men det er til gengæld kontrolleret og svinefedt !

 

[rau]

 

 

Han kan jo godt!

Endelig ser jeg ham groove i stedet for at blæse chops over det hele. Så skidt da med, at han smider guitaristen i soloen og

Royster selv lige fucker lidt op i timingen.

Gid han kommer til DK med det band og jeg har mulighed for at se dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ah, Thomas Pridgen er altså desværre lidt grunden til, at jeg ikke gider de nyere Mars Volta-albums. John Theodore er meget mere musikalsk i min bog - at høre Pridgen spiller er lidt som at se en topatlet udfolde sig. Super imponerende men ikke meget med musik at gøre.

Men det er jo altså bare min holdning!

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu