Kassevalg 2011


Skomageren

Recommended Posts

Hej

 

Jeg skal have ny beskyttelse til mine trommer, men hvad synes I, jeg skal købe?

Pt står valget mellem Hardcase og Humes & Berg. Skal jeg vælge en af dem, eller findes der alternativer i samme prisklasse?

 

Velsign mit trommesæt med jeres gode råd! :P

 

På forhånd tak!

 

Mvh

Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke udtale mig om H&B, men mine Hardcases har holdt til utallige transporter til/fra gigs, samt flere flyselskabers hårdhændede behandling og jeg har endnu ikke haft nogle skader på indholdet!

 

Eneste minus er at de straps, som bærehåndtagene sidder fastgjort med, har en tendens til at blive slidt og trevle op... Det kan dog rimelig nemt fixes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan også kun tale varmt for Hardcase. De tager alle de tæsk de får uden brok, og de jeg købte er heller ikke helt nøgne indeni - der er en smule foring hvor reiferne hviler.

Redigeret af difquin
Link til kommentar
Del på andre sites

Humes & Berg m foring... Dem har jeg og det er som at putte dine elskede skattebasser i en blød seng. Kan slet ikke forestille mig trommekasser uden for, men som du kan læse, så er folk åbenbart også glæde for hardcase :-) så tag ud et sted og se for dig selv, hvad du vil ha dine små babyer til at ligge i :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for rigtig gode svar!!

 

Findes der et sted i København som forhandler Humes & Berg? Kunne godt tænke mig lige at se dem med fingrene. :)

 

 

Hej

 

Du må gerne komme hjem til mig og se mine!!

(p.s. de er også til salg..) :doo:

 

jeg bor på vesterbro...send pm, hvis du vil se dem.

 

Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har p.t. hardcases, - super fede, meget stærke, - jeg har monteret hjul på stortrommekassen så det hele kan trille ind, - men de er i den tunge ende, - og ingen foring af betydning.

 

Jeg overvejer selv Protection Racket som har lavet en "Regid Triple AAA" version med et form for hårdt indlæg så det ikke bare er en lækker foret taske, men også beskytter mod slag, - har dog ikke fundet et sted der vil sælge dem endnu i DK?!?

Link til kommentar
Del på andre sites

Er de forede eller er de ligesom Hardcase indvendig?

 

 

Til stortrommen bruger jeg en kasse som ikke foret. Da jeg købte dem fik jeg at vide at stortrommebenene hurtigt ville rive foret op. De tæpper som ligger i stortrommen plejer vi lige at komme omkring inden den kommer i kassen om vinteren. Men synes nu ikke det er noget problem.

Redigeret af Kasper
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu