Sindssyg Knægt!


Bestchops

Recommended Posts

Ja ja rolig nu allesammen, nogen af os har set det før, men andre skal jo også have chancen for at opdage noget nyt.

Da i så ham første gang måtte i garanteret også bare fortælle det til alle i kender ;)

 

Bestchops... Søg på hans band ASAP. det er sgu fedt.

 

[rau]

Redigeret af jesperrau
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er ærgerligt at det bedste man kan finde med ham, er en video der blev filmet da han var 12. Bevares, den er jo vildt syg den video, og han har jo også i dag nogle vilde chops og sindssyg teknik, men jeg synes bare han er mega uinteressant. Sorry for ranting!

Link til kommentar
Del på andre sites

@ Henrik

 

 

 

Syntes du heller ikke det her har groove ???

 

[rau]

 

Det var ment som en generalisering.. Han har en stor tendens til at overspille.. Synes jeg.. Bare min mening..

 

Lytter lige til det klip i aften..

 

Men som sagt vær bare uenig med mig.. teknik imponerer mig ikk en skid.. Men at ligge in The sweet spot konstant DET gør.. Sådan er jeg bare

 

Steve jordan feks.. Han KAN meget men bruger kun det 100% nødvendige.. Synes jeg.. Igen bare min mening :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

@ Henrik

 

 

 

Syntes du heller ikke det her har groove ???

 

[rau]

 

Det kan vel sagtens kaldes groove.

IMO er den tid, hvor han ikke chopper dog ikke groove, men enten ren kedsomhed for hr. Royster og/eller plads til, at de andre også kan smide noget shred på bordet.

 

Bevares. Han er ikke alene om at spille på den måde. Det er et handicap mange dygtige trommeslagere lider af, men jeg tror ikke, at jeg er den eneste, som har mistet gejsten for, hvor svært det er, og i stedet er begyndt at væmmes over 'musikken' der kommer ud af det. :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Men som sagt vær bare uenig med mig.. teknik imponerer mig ikk en skid.. Men at ligge in The sweet spot konstant DET gør.. Sådan er jeg bare

 

Jeg tror såmænd ikke vi kunne være mere enige, jeg hopper også fuldstændig af nå det bliver præstationsspil.

 

Et godt eksempel er klasikkeren hvor det efter min mening først bliver fedt når Stave Gadd går igang. Jeg er også en af de sjældne trommeslagere der aldrig har spillet en solo :)

 

[rau]

Link til kommentar
Del på andre sites

Steve jordan feks.. Han KAN meget men bruger kun det 100% nødvendige.. Synes jeg.. Igen bare min mening :-)

Her vil jeg da gerne give Hr. Rathje ret!

 

Det bedste er, når det "swinger" - som ex. Steve Jordan sammen med John Mayer:

 

http://www.youtube.com/watch?v=u-TSVwPkCok

 

--------------------------------------------------

 

Kan dog osse li' lidt "lir" - som fx her:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første er det nok med et glimt i øjet, at Bestchops smider det link.

 

Men hvis man skal diskutere det, er det så ikke lidt ligesom æbler og pærer?

Jeg synes i hvert fald, det er to forskellige stilarter, der bliver præsenteret ovenfor, og derfor giver det heller ikke så meget mening at sammenligne det. Jeg har også altid været stor Jordan-fan, da jeg elsker hans spillestil og lyd, men Royster Jr. er jo ikke umusikalsk, han giver den jo ikke gas, bare fordi han ikke kan lade være. Der er nok en mening med galskaben. Ligesom hos mange af de andre nye r'n'b-slagere der rocker gospel chops.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Er der SLET ingen der fatter joken i dette indlæg??

 

:-)

Nøøøø, den røg lige igennem her!

 

Faktisk ville jeg da ønske, at jeg ku' spille, som ham "Tony Royster Jr" gjorde, da han var 12 år gammel - og jeg er faktisk 51!! :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu