Arrangement: Ts-Dage 2011


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

The More The Merrier!!!

 

Indtil videre er der 8 (otte) tilmeldte. Jeg har ikke tjekket konto for indbetalinger endnu, så indtil videre er det kun tilkendegivelser :-)

 

Vi skal have mange flere med, ikk?

 

Tag lige et kig i kalenderen og kom til årets TS-event!

 

Programmet udbygges gerne, hvis nogen har ideer der kan gennemføres med rimelighed. Så vær med til at sætte dit eget præg på løjerne...

 

Kom, kom, kom!

 

Slesvig? Det tror jeg nok vi tør!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan jo vente lidt med tilmeldingen

 

Jeg håber da på vi kan nå min 30-40 personer.. Ellers er det utroligt meget arbejde og dyrt at mødes

 

Men vi er jo kun lige gået i gang.. Mon ikk folk melder sig til.. Vi må bare alle være obs på at promovere det !

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Er helt sikker på, at der nok skal komme mange.

For det er jo ubetinget danmarks bedste musikforums medlemmer, som har chancen for at få de fedeste dage.

 

Tænk på hvad man kan suge til sig af viden (og ikke mindst dele ud), erfaringer, anekdoter og ikke mindst hygge.

Og i forhold til sidste år, så kan jeg kun sige "RØVHUL"..... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
  • 4 uger senere...

Gunnar har foreslået en biograf med fede trommefilm. Jeg har isenkrammet, men ingen film. Så hvem vil bidrage med film af forskellig art/genre/stil?

 

Derudover tænker jeg, at Chili Kong Arne med diverse tilbehør bliver en tradition på TS-dage...Alle kunne i hvert fald enes om det sidste år, så dermed er den ged barberet...

 

Hermed vil menuen være som følger:

 

Frokost lørdag: Byg-selv-sandwich-buffet-bar

Aftensmad lørdag: Chili a la O'ense

Morgenmad søndag: Morgenbrød a la O'ense

 

Med hensyn til overnatning. Husk madras/liggeunderlag/halm/strøelse til eget natleje.

 

Jeg overvejer en snorkesal og en silentsal... Cool, hva?

 

Hold nu kæft, jeg glæder mig til at se jer.... YIIIIIIIPIIIIIIIEEEEEEHHHHH!!!!!

Redigeret af legolas
Link til kommentar
Del på andre sites

Skal det være udelukkende trommevideoer eller skal det være koncerter også?

Jeg har måske lidt koncerter, jeg kan tage med.

 

Og for alles skyld, så sover jeg i min seng. (Min kone PÅSTÅR, at jeg snorker gevaldigt!!!!)

Link til kommentar
Del på andre sites

Chili der river i røven er kanon!!!!!

 

Er så klar til TS-day 2011.

Jeg vælger en version hvor man selv kan stå for, på hvilket niveau, røven skal rives :doo:

 

Smagfuld grundchili og tilbehør, der kan brænde de indre organer af, cha cha cha!

 

Med hensyn til det instruktions-/koncert-/Steve Gadd-på-marihuanabiografværk, så har vi mulighed for at lave flere løsninger. Vi ser på det på dagen, ikk?

Redigeret af legolas
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vælger en version hvor man selv kan stå for, på hvilket niveau, røven skal rives :doo:

 

Smagfuld grundchili og tilbehør, der kan brænde de indre organer af, cha cha cha!

 

Med hensyn til det instruktions-/koncert-/Steve Gadd-på-marihuanabiografværk, så har vi mulighed for at lave flere løsninger. Vi ser på det på dagen, ikk?

 

:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vælger en version hvor man selv kan stå for, på hvilket niveau, røven skal rives :doo:

 

Smagfuld grundchili og tilbehør, der kan brænde de indre organer af, cha cha cha!

 

Med hensyn til det instruktions-/koncert-/Steve Gadd-på-marihuanabiografværk, så har vi mulighed for at lave flere løsninger. Vi ser på det på dagen, ikk?

 

 

Lav din egen chiliversion - JO TAK.

 

Og ja, vi ser da på det...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor mange tager et helt sæt (eller flere) med til Odense?

Jeg overvejer at tage mit med, men vil hellere fylde bilen med Pa. højttalere og div instrumenter, så der kam komme gang i en jam.

Men hvis de fleste tager deres sæt med, så overvejer jeg også...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikk helt hvad eg tager med. Måske lidt blandet. Har nogle a/b og blindtests der kunne være sjove.. Jasper Fibes mod gretsch jasper .. Supra mod acro .. Men om det bliver et helt sæt ved jeg ikk endnu.. Måske et rogers som måske skal sælges..

 

Tar nok en 2-3 vintage Ludwig snares med der skal sælges.. Hvis de ikk er solgt inden.. Skal nok lige skrive hvad jeg præcist tar med om 1-1,5 uge.. Før ved jeg det ikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu