Hvilke Bækkener Flækker Mest?


henrikrathje

Recommended Posts

der er kommet en kommentar vedr. spørgsmålet "Hvilken vinkel sidder dine bækkener typisk i"

 

"Hvilke grader bækkenet hænger i er irrelevant, men hvilke gradforhold der er mellem stik og bækken er langt mere realistisk til at vurderer om metallet bliver strukket for meget."

Jeg er enig!.. og det var egentligt det jeg mente :-).. vinklen mellem bækken og stik!

Jeg har nu ændret ordlyden til dette! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Sjov afstemning. Jeg har udført den efter bedste evne på trods af at jeg aldrig har ødelagt et bækken. Du spørger i skemaet hvilke bækkener man har på fornemmelsen flækker mest, så fornemmelsen kan man vel godt have uden at have ødelagt et bækken.

 

 

Mjaee.. Det var nu mest personlig erfaring jeg var ude efter ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

He he, ja man behøver ikke gøre det sværere end det er ;-)

og igen, fantastisk lavet Henrik, "You Da Man, Man"

 

Tak tak.. Selv tak

 

Det et ikk svært .. Kan hurtigt lave en tutorial hvis det er andre vil bruge den metode

 

Giver lidt flere muligheder end den indbyggede afstemning :-)

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes faktisk at det kunne være mere spændende at dele den op i fabrikanter fremfor de enkelte modeller, men det er jo småting...

 

ja, men det er jo nemt nok.. det hele ender i excel og så kan man jo bare slå mærkerne sammen :-)

 

det er derfor ejg delte det op.. man kan altid slå sammen.. det er ret svært den anden vej :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nede i min øver har vi lige lavet en "wall of shame" med alle de bækkener der er flækket i det øvelokale gennem tiden... Det skal siges, at jeg ikke har smadret dem alle ;)

 

188749_10150121005259218_669714217_6158477_3335042_n.jpg

 

 

Fedt billede. Og man kan da se en fin statistik over, hvilke bækkener der flækker mest. Men hvad er det der "Pearl bækken" for et? :dialaugh_trans:

Link til kommentar
Del på andre sites

Nede i min øver har vi lige lavet en "wall of shame" med alle de bækkener der er flækket i det øvelokale gennem tiden... Det skal siges, at jeg ikke har smadret dem alle ;)

 

188749_10150121005259218_669714217_6158477_3335042_n.jpg

 

Hvis man flækker et PS3 frontskind ved at spille, så må man da ha en forkert pedal teknik ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nede i min øver har vi lige lavet en "wall of shame" med alle de bækkener der er flækket i det øvelokale gennem tiden... Det skal siges, at jeg ikke har smadret dem alle ;)

 

... det første er en feed ide ... det sidste tror vi ikke på .... ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Super afstemning. Jeg ved godt at det nok er en rimelig stor mundfuld at skrive ALLE bækkenmodeller på, men jeg synes at Meinl fortjener en plads. Det er båd mit og mange af mine medtrommeslageres indtryk at de flækker usandsynligt ofte og nemt!

Soundcaster Custom er fuldkommen vandvittigt stive ift tykkelse, og jeg flækkede 3 af disse på under en måned. Endevidere har Meinl en utroligt ringe garanti-ordning som tager en helvedes tid. Og så fandt jeg ud af at en af mine gode venner har 3-4 flækkede bækkener af samme model i sin øver. Hold da kæft noget lort!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu