Hydrex

Stortrommeskindskombinationer

Recommended Posts

Altså jeg satte de små huller i fordi min stortromme rungede helt vildt.. kastede bare luften frem og tilbage... den ku simpelthen ikke komme ud. Det må da trods alt være lidt samme effekt som hvis man sætter et stort hul i?

Er der andre der vil dele deres erfaringer med HOLZ eller lignende produkter? For jeg synes sgu det ser lidt øv ud bare med et hul og ingenting i kanten, plus at der jo så er store chancer for at mit skind bliver ødelagt på et eller andet tidspunkt..

Håber nogle har et par råd.. :tu:

jeg bruger Ps3 clear som slagskind og Evans eq3 coated som frontskind.

Det er faktisk en fed kombination!

Jeg bruger lige i øjeblikket clear EMAD kombineret med et coated EQ3 med en 5" Holz på min 22" BD. Den siger altså rigtig fedt, og der er ikke brug for nogen dæmpning (men man kan godt).

I mit tidligere frontskind (ebony PS3) havde jeg Remos ring, "dynamo", på indersiden, og jeg synes egentlig Holz fungerer bedre. For det første ser det langt federe ud, for det andet beskytter det hullet skidegodt og for det sidste synes jeg også lyden er blevet bedre. Det sidste har dog nok mere at gøre med ændringen af skind.

Men kan i hvert fald kraftigt anbefale nævne stortrommekombo - trommen kommer til at lyde fedt...

Synes også Auquarian Superkick fortjener at blive nævnt, et skind jeg på det seneste er blevet ret glad for.

Når I bruger EMAD, har I så ikke dynerne fra dobbeltsengen liggende i stortrommen?

Eller er dæmperringene nok?

P.S. Ved godt det er en gammel tråd, men alligevel ..... :hmm:

Når I bruger EMAD, har I så ikke dynerne fra dobbeltsengen liggende i stortrommen?

Eller er dæmperringene nok?

P.S. Ved godt det er en gammel tråd, men alligevel ..... :doo:

Da jeg brugte EMAD, havde jeg slet ikke noget i stortrommen nej. Men det afhænger også af, hvilket frontskind man bruger. Jeg brugte et EQ3 som sagt, og det var en fed kombination.

Da jeg brugte EMAD, havde jeg slet ikke noget i stortrommen nej. Men det afhænger også af, hvilket frontskind man bruger. Jeg brugte et EQ3 som sagt, og det var en fed kombination.

Lige præcis! Bruger den kombi nu, og den lyder sindssygt godt :doo:

Jeg har lige bestilt et EMAD Resonant..... hvad ville i anbefale som som slagskind. Jeg søger umiddelbart også en lyd lidt ligesom Matt Sorum....

Er jeg helt ude i byen når jeg har tænkt på Remo PS3 ????

Matt bruger clear Ps3 som slagskind på sin bd........

ok så... Er der så nogen der kan forklare mig hvad forskellen på PS3 og PS4 er....???

ok så... Er der så nogen der kan forklare mig hvad forskellen på PS3 og PS4 er....???

Hvis jeg ikke husker helt forkert, er PS3 et enkeltlagsskind, og PS4 et dobbeltlags. Mig bekendt er PS3 mest udbredt, idét PS4 nemt bliver meget "dødt"...