Main Crash Er For Mørkt


Andreas Nauta

Recommended Posts

Hey drummers.

 

Jeg har efter en del indspilninger indset, at mit Anatolian Ultimate 19" crash er alt for mørkt og vil gerne have noget der trænger mere igennem.

 

Jeg bruger det meget som ride/crash men det funger sgu ikke, så jeg er på udkig efter noget lysere.

 

Udover det, har jeg et Zildjian AC 17" og et Anatolian Baris 18" og de er dejlige lyse på optagelserne, men ikke kraftige nok til at udføre jobbet.

 

Jeg har sammelignet AC 18" og 19" med Ultimate 19" men de lyder stadig lidt for ens allesammen (for mørke/bitre)

Så tænker jeg at et Baris 19" vil kunne gøre det, men kan ikke finde en lydfil...

 

Måske jeg skal kigge efter noget helt andet?

 

Er der en venlig sjæl der har en god idé? :-)

 

På forhånd tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tag et lyt til et 18" Sabian HHX-Plosion crash... Det er mit favorit crash, usammenligneligt, og det holder fantastisk. har brugt mit i 3-4 år nu, det viser ingen tegn på svagheder, og det lyder skidehamrende godt... mere kompleks end Anatolian Baris, og med en del mere top lydmæssigt. Jeg har aldrig brugt det til at ride på, men de fleste crash/ride er også lidt tykkere og mørkere i lyden, så der må du nok gå på kompromis...

 

men tjek det HHX-plosion, jeg er helt overbevist om, at det falder i din smag

Link til kommentar
Del på andre sites

Har et 19" Baris.. Fuckin fedeste 19" jeg har ejet..

Det kommer igennem og lyder røvgodt..

Hvis vi kan time det en dag jeg er i øveren så kom forbi og prøv det?

 

Som med alle Baris så svinger de jo lidt den lyd de har, men de fede 19" er geniale rock/hård rock skiver!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu