Hvilken Øveplade Bruger I?


Christian Kofod

Recommended Posts

Den gode gamle HQ !

 

Der er en blød gummioverflade og en hård. Altså en side med god rebound og en side med mindre rebound!

 

Den bløde side, giver i øvrigt minimal lyd fra sig!

 

Helt klart en hurtig anbefaling til den gamle klassiker fra HQ :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg startede med en Remoøveplade, og blev også træt af lyden ligesom dig, men her efter et par år er jeg faktisk vendt tilbage. Selvom om den larmer ret meget for et øveinstrument, synes jeg at den føles mest naturlig. Fx er min erfaring med HQ-øveplader at de har alt for meget rebound, sådan at mange ting bliver sværere når man går fra dem over på en rigtig tromme.

Selvfølgelig kan det være smart i nogle henseender med meget rebound, men jeg synes ikke at du skal forkaste din gamle øveplade fuldstændigt. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg startede med en Remoøveplade, og blev også træt af lyden ligesom dig, men her efter et par år er jeg faktisk vendt tilbage. Selvom om den larmer ret meget for et øveinstrument, synes jeg at den føles mest naturlig. Fx er min erfaring med HQ-øveplader at de har alt for meget rebound, sådan at mange ting bliver sværere når man går fra dem over på en rigtig tromme.

Selvfølgelig kan det være smart i nogle henseender med meget rebound, men jeg synes ikke at du skal forkaste din gamle øveplade fuldstændigt. :)

Det har jeg skam heller ikke tænkt mig at gøre, men jeg synes ikke jeg får øvet så meget på øveplade som jeg burde, pga. den hæslige lyd..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu